Lijst update 14 mei en groetjes van Bibi

Hoi Bibi

Je vroeg hoe je op die site moet komen. Hoe bedoel je dat precies? Kán je er niet op komen of weet je niet hoe? Je moet je wel aanmelden net zoals bij je email etc. Je gaat naar groepen en mensen, dan naar levensstijl en dan naar de link 'vrouwen'. Dan zie je een lijst met allemaal groepen en links van die lijst staat 'naam'. Als je daar op klikt krijg je een alfabet en onder de J sta ik. Jeannette123.

Nou en nu maar hopen dat t lukt

Oh ja, mijn nod is 26 mei, mijn fout.........

groetjes Jeannette

Hoi Bibi,

Ik ben even en paar daagjes niet op het forum geweest..even proberen mijn gedachten ergens anders op te zetten..en ik was ook erg druk met mijn 2 kindjes en eigen bedrijf.
Ik ben 30 jaar, heb op 5 mei een MK gehad..of tja..toen begon het met licht bloedverlies..maandag 9 mei zette het pas echt door.
Ik moet dinsdag voor een echo om te kijken of alles weer "normaal" is. Ik heb dus geen flauw idee wanneer mijn nieuwe NOD is , ik gok zo rond 8 juni.
wat klinkt dat ver zeg..juni , klinkt natuurlijk ook zo als zomer..daar merken we nog weinig van nu..

Vandaag is het vloeien voor het eerst een beetje opgehouden..bu dus weer positief aan de slag voor een nieuwe kans..

issabel

Hoi Bibi,

Jammer dat je het gevoel hebt dat die rotongi gewoon gaat komen. Ik hoop dat je ongelijk hebt natuurlijk! Wel goed dat je er nuchter in probeert te staan. (al is het moeilijk!!)

Hier weer even een update van mijn situatie. Fijn dat je de lijst zo goed bijhoudt.

Inge 31 jaar MK 27/12/04 2e IUI gehad op 6 mei NOD 20 mei

Liefs inge

Hoi Bibi

Toen ik zwanger was heb ik nooit iets gevoeld todat ik 5 a 6 weken was dus er is hoop!

Ik wil wel op de lijst

Liselotte, (bijna) 35 jaar, 2e kindje, mk juni 2004 cur dec 2004 NOD 29 mei

Liefs
LL

Terug
Bovenaan