Lijst

Ik ben Vanessa, 25 jaar, in juni gesopt met de pil en als alles meteen regelmatig is 14 juli NOD, 1e ronde.

ben tijger 24 jaar zit in ronde 9 en heb mijn Nod op 1 juli en ben dus overtijd. wij gaan voor ons 1 ste kindje

ben Biate 26 jaar in mei gestopt met de pil, zit in ronde 2 en mijn nod is 26 juli!

Hallo, ik ben Irma, 27 jaar en we zijn bezig voor ons eerste kindje. We zijn nu aan het klussen voor ronde 4 en 20 juli is waarschijnlijk mijn NOD. Weet het niet zeker, omdat ik mijn eisprong nog niet gevoeld heb. Verwacht 'm vandaag of morgen.

Kun je mij er dan onder mijn forum naam in zetten? Da's XXX. Nu sta ik onder anoniem. Dank je.

mijn nod is 18 juli,ben vanaf begin maart bezig en ik ben 24 jaar

Ik ben 29, woon samen met mijn vriend en zijn sinds september vorig jaar bezig. Ik ben in november 2002 gestopt met de pil en had eigenlijk verwacht dat het al wat eerder raak zou zijn. Maar goed, alles kan nog en zie het niet somber in. Op de 28e heb ik mijn nod, ben dan ook jarig en hoop dat mijn vriend mij dan alvast een heeeel mooi kadootje heeft gegeven...

Terug
Bovenaan