Lijstje maken?

Hoi allemaal,

Hier een spontane zwangerschap van de tweede :) Hardstikke welkom natuurlijk! Op dit moment wel ontzettend last van misselijkheid, net als bij de eerste.

Ik ben uitgerekend op 8 april

1 april - marion85 - 1e kindje
1 april - mamavanesmee - 2e kindje
2 april - noord83 - 1e kindje
3 april - Myet - 1e kindje
3 april - Raya - 4e kindje
4 april - MissyM - 2e kindje
4 april - xriellex - 2e kindje
6 april - Odil - 1e kindje
8 april - Hansje- 2e kindje
12 april - eerstekeer - 1e kindje
13 april - hoops - 1e kindje

Hey allemaal,

na lang wikken en wegen toch nog een kindje erbij. Heb al een zoon van 9. Ben zelf net 33 en vindt het dit keer weer net zo spannend als de vorige keer, misschien nog wel spannender. Ben uitgerekend op 13 april, 1 dag voor mijn eigen verjaardag ha ha. Het ultieme verjaardagskadootje toch!!!
Voel me prima gelukkig, hoop ook dat dit zo blijft.

1 april - marion85 - 1e kindje
1 april - mamavanesmee - 2e kindje
2 april - noord83 - 1e kindje
3 april - Myet - 1e kindje
3 april - Raya - 4e kindje
4 april - MissyM - 2e kindje
4 april - xriellex - 2e kindje
6 april - Odil - 1e kindje
8 april - Hansje- 2e kindje
12 april - eerstekeer - 1e kindje
13 april - hoops - 1e kindje
13 april - hzaat - 2e kindje

Hallo dames,

Ik hoor hier niet thuis maar wilde wel even reageren. Vorig jaar rond deze tijd zat ik zoals jullie!!
Ik ben een april 2010 mama. Ik zat me te verwonderen hoe snel de tijd gaat dat er nu alweer een nieuwe aprilmama club is.
Odil, ik was ook op 6 april uitgerekend. Leuk hoor!! Mijn dochter kwam uiteindelijk pas de 18de dus ik hoop dat het bij jou iets sneller komt!!

Meiden heel veel succes met jullie zwangerschappen en met alle kwaaltjes en het uitzoeken van alles (namen, kleertjes, kamers)
April is een leuke maand om te bevallen. Je bent echt vrij in een heerlijke periode.

Liefs Sonja
(mama van Carmen 18-04-2010)

Terug
Bovenaan