lijstje voor "vluchttas"

Hoi,

Ik  was me aan te vervelen dus ik dacht; kom ik ga vast een lijstje voor mijn "vluchttas" maken.
Ik ga het nu nog niet klaarzetten hoor (beetje vroeg) maar alvast een lijstje hebben kan geen kwaad.

Ik heb er nu opstaan:

- 2 pakjes
- 2 mutsjes
- jasje
- sokjes
- rompertje
- dekentje
- schone kleren voor mij
- shirt om in te bevallen
- grote onderbroeken  voor de surfplanken
- sokken
- schoon shirt / trui voor papa
- fotocamera + extra batterijen
- videocamera
- flesje drinken

WIE VULT HET LIJSTJE AAN??????

Kruimel

Heeey Kruimel!!

Ik ben er ook eentje van de lijstjes, zo fijn !!
Volgens mij is ie aardig compleet hoor...t enige wat ik nog van een ander lijstje afhaal;

- pyjama (voor als je zou moeten blijven)
- ponsplaatje + zs-kaart
- maxi-cosi
- slippers/pantoffels
- voedings-bh
- telefoonlijstje
- wat te lezen en/of eten

- 2 pakjes
- 2 mutsjes
- jasje
- sokjes
- rompertje
- dekentje
- schone kleren voor mij
- shirt om in te bevallen
- grote onderbroeken  voor de surfplanken
- sokken
- schoon shirt / trui voor papa
- fotocamera + extra batterijen
- videocamera
- flesje drinken

WIE VULT HET LIJSTJE AAN??????

Kruimel

Ik neem dan ook nog mee:

-muziekdoosje
-dextro (energie)
(van t ziekenhuis krijg je van die gaasjes onderbroeken, afgrijselijk lelijk maar wel t fijnst als je bent gehecht en met een grote maandverband erin)
-paar make-upjes (wat rouge, camouflage voor onder de ogen, beetje mascara op)
-je favourite shampoo en douche spul
-twee mooie pyama's voor na de bevalling (handig om te voeden)

Groetjes Mama Lina

Ik   ben ook begonnen met het lijstje na te kijken... en ik ga mijn tas ook klaar maken...heb vandaag te horen gekregen dat ik rekening moet houden met vroeggeboorte.(hele verhaal staat bij 30 weken zwanger en pijn boven in buik)

maar hier wat aanvullingen:

toiletspullen voor jou en je partner (die wil ook vast fris zijn als het eerst bezoek komt)
pepermuntjes/ kauwgom/ tandenbortstel. niet zozeer voor jou, maar voor je omstanders, het schijnt dat je erg goed gaat ruiken tijdens je bevalling niet zo fijn als er iemand met vieze adem met je meepuft dan!
telefoonnummer van de kraamzorg
telefoonnummer van de mensen die graag snel op de hoogte wilt stellen
tijdschrift of boek
warme sokken (veel vrouwen krijgen koude voeten tijdens het bevallen)
verzekeringspapieren (ook van de vader)
CD'tjes
maxi-cosi in de auto... voor als je snel naar huis mag!
groetjes Ciske

Handig zo'n lijstje! Ik kreeg van de Yoga'juf' nog de tip om voor eten (evergreen, sultana's, etc)  te zorgen voor onze partners. In het ziekenhuis worden zij namelijk overgeslagen en het is ook zo sneu de lieve schatten de hele bevalling zonder eten te laten zitten.

Was er zelf ook al mee bezig. Ik  ga namelijk ook in het ziekenhuis bevallen, maar als ik de lijstjes zo doorneem kan ik geloof ik beter een koffer meenemen . Er staan wel handige aanvullingen bij voor mijn lijstje.

Groetjes

Oh ja, ga ook maar eens een lijstje maken. Het wordt inderdaad een koffer als ik het zo lees. Vorige keer lag ik al in het ziekenhuis en had ik de meeste dingen al bij me.

Groetjes Empe

Terug
Bovenaan