Lijstje wanneer 20 wk echo

Hallo allemaal ik dacht het is misschien wel leuk om op te schrijven wanneer we allemaal onze 20 wk echo hebben? En hoe voelen we ons nu? Ik voel me eigenlijk gewoon goed weinig kwaaltjes, sneller moe maar ja de kleine vraagt natuurlijk ook wel wat energie maar dan neem ik uiteraard voor lief. En misselijk valt ook nog steeds erg mee, als ik op tijd eet is er niks aan de hand! Mag absoluut niet klagen. Hopelijk voelen jullie je ook goed?
Hieronder dan de begin lijst!

Tamjo 20 okt 20 wk echo. 1 ste kindje

Gr. Tamjo

Hey,

Ik moet 14 sept weer naar de vk en krijg dan ook een afspraak voor de 20 wkn echo.
Dus weet het nu nog niet.
Verder hier weinig klachten meer behalve moe...........ik hoop dat dat echt nog weg gaat.

gr louise

hola,

ik heb 27sept al mijn 20wk echo, ben nu al 16wk 4dgn.
weinig klachten behalve dat ik snel geirriteerd kan zijn :) en mijn buik groeit sinds een week echt keihard, dus de bandenpijn zijn af en toe en ook goed aanwezig, voor de rest mag ik echt niet klagen-

willen jullie trouwens weten wat het is???
en zo ja, vertellen jullie het aan iedereen of houden jullie het voor je zelf?

wij willen het graag weten en laten het dan iedereen weten.

Hoi,

Ook ik mag 30 september weer naar de vk en dan zal ik wel horen hoe het zit met die 20 weken echo.
Vandaag wel de kleine gezien, was weer fantastisch. En de misselijkheid wordt langzaamaan minder, moeheid ook, gelukkig.

Ja, wij willen weten wat het gaat worden, en laten het dan weten aan een select groepje, opa's oma's ooms en tantes, meer niet. Al zal het op een gegeven moment moeilijk zijn het voor je te houden, zeker als het kamertje dan af is en het toch wel een typisch meiden- of jongenskamertje is geworden.

Maar als ik weet wanneer de 20 weken echo gaat gebeuren, zal ik het laten weten.

Wij met name ik wil heel graag weten wat het word hihi.
Ik kan dat dan ook niet voor me houden!
Heb al tegen mijn manneke gezegd dat wanneer ze het met de 20-wkn echo niet kunnen zien omdat de kleine er niet goed voor ligt dan laat ik een pret echo maken!

liefs louise

Hoi,

Wij hebben dinsdag net de 13wk echo gehad en ik kom 10sept voor het eerst bij de vk zij geeft dan ook aan waneer 20wk echo dus ik denk nu over 8 wk ongeveer.

groetjes Joos

Terug
Bovenaan