Lijstje wanneer 20 wk echo

Hoi,

Ik heb ook nog geen afspraak voor de 20 weken echo, dat komt bij de volgende afspraak. Maar logischerwijs is dat over een week of 6.

Ik voel me nu goed, met uitzondering van veel pijn in de rust. Maar ik heb ook al jaren last van chronische pijn, dus dat was te verwachten.

Wij willen deze keer graag weten wat het wordt en gaan het ook niet stil houden. Zou ook wel veel gevraagd zijn aan ons zoontje.

Gr Ingrid

Ja wij willen het ook weten en ik kan niet wachten. Kijken of mijn gevoel klopt en t gevoel van bijna de rest vd mensen. Echt iedereen op 3 na ofzo roept een meisje. Ben zoooo nieuwsgierig.

Gr. Tamjo

hoi

ben nu 12 weken en heb 20 sept afspraak met verlosk zal dan pas afspraak krijgen voor 20wk echo.
ben nu iets minder misselijk en ietsje minder moe.
we willen dit keer niet weten wat het wordt, ben dus echt benieuwd of we dat op die dag volhouden.

Afgelopen donderdag zijn we naar de verloskundige geweest en we moeten zelf een afspraak maken voor de 20wk echo en dat hebben we nog niet gedaan. Dus nog geen datum, maar zodra die er is zal ik die in het lijstje zetten.

Liefs Chantal

Hoi
Wij willen ook graag weten wat het wordt, vind het extra spannend dit keer, een 4e jongen of toch een meisje erbij,,hihi
Wij vertellen het trouwens niet aan iedereen, een goede vriendin van mij en mijn zus krijgen het wel te horen voor de rest niemand, ook de kinderen niet!!
Groetjes

Tamjo 20 okt 20 wk echo. 1 ste kindje
Nicole 27sept 20 wk echo 1ste kindje
Levenlatenleven 02 nov 20 wk echo 1ste kindje

Ook ik wil heel graag weten wat het is... Of ik het iedereen al zal vertellen dat weet ik nog niet.

Hoooi..
ik ben nou 11,5 weken gister echo gehad en nu wachten op de 20 weken echo nog geen idee wanneer.
23 sept mag ik weer na de vk voor controle dus hopelijk hoor ik dan meer..

Terug
Bovenaan