Lijstje wat word het!!

Rosanne- denkt: meisje- word:
Mamajb78- denkt:jongen- word:
Linda- denkt meisje - wordt : JONGEN ! :)
Sab82 - denkt meisje - wordt: verrassing
3ekindjeopkomst - denkt meisje - wordt:
Annemarijn - denkt meisje - wordt:
Rietje1985- denkt meisje- wordt:

Gisteren avond de pretecho gehad.
We moesten naar Zoetermeer.... wat konden we alles super goed zien! Veel betere apparatuur!!
Het was allemaal hartstikke duidelijk! Vingertjes, voetjes, teentjes.... en..,... voordat ze er iets over zeiden had ik zelf al gezien dat het er heel anders uitzag dan bij ons dochtertje...
We krijgen een zoontje!!!
Mijn man moest even slikken.... die werd er spontaan stil van... hij had een beetje op een meisje gehoopt....
Ik had echt geen voorkeur... toen we de deur uit liepen was mijn man om hoor... super leuk... een jongetje... en belangrijkste... hartje klopte (we zagen al de 4 hartkamers) we zagen 2 hersen helften, 2 beentjes, 2 voetjes, twee armpjes, twee handjes....
We zijn heel gelukkig!

Leuk Linda dat alles goed is! En een jongen! Leuk!

Ik kan niet wachten tot 28 nov! De meiden mogen mee naar 20 weken echo... Zezijn 5 en 7... Zullen ze geweldig vinden!

Wat leuk Linda! Waarom had je man een dochter gehoopt? Mij maakt het niks uit het is de eerste en zou graag wel van allebei wat willen maar belangrijkste is de gezondheid! Ik heb wel sterk het vermoeden dat het een meisje is.. Ben heel benieuwd 6 nov naar de gyn. Weet niet of we dan een echo krijgen maar hoop het wel! Anders wachten tot 11 nov! Ben vandaag 16,2 weken
Zoooo nieuwsgierig! Geniet ervan dames

We hebben een dochtertje... en mijn man is helemaal fan van haar. Hij was vorige week even bij een vriend van hem... die heeft twee zoontjes... en die braken de boel af... gooien met spullen, stoeien, dingen kapot maken... hij kwam helemaal onder de indruk thuis en riep... IK WIL ECHT EEN MEISJE hahahahahahaa. Hij vond het veels te druk!
En het is voor hem ook de 'onbekendheid'... we zijn nu zo gewend aan een meisje...
Maar hij is om hoor...het was gewoon even wennen..

Ik krijg het niet voor elkaar, mss kan iemand mij er bij zetten.

Nien hoopt een meisje wordt: willen we niet weten

Wisten het bij vorige twee ook niet, maar heb nu wel voorkeur dus vind het wel moeilijker om het niet te weten.

Terug
Bovenaan