lijstje!

hoi!

ik voel me ook wel oke, alleen begint de moeheid nu een beetje te komen.
ik ga deze week de verloskundige bellen, hoop dat ik dan de 24ste ofzo mag langskomen, ga daarna op vakantie.

liefs

Hoi Allemaal!

Ik ben 6 maart uitgeteld. Het is mijn eerste zwangerschap. Met mij gaat het erg goed, ik heb alleen last van gespannen borsten en een opgezette buik. Voel me verder prima, ook wel wat meer vermoeid. Ik heb net een afspraak gemaakt met de verloskundige voor 3 augustus.
Leuk zeg om op deze manier al ervaringen te kunnen uitwisselen met anderen in hetzelfde schuitje.
Groetjes,

-------------------------------------------------------------------------------------
Uitgerekend * inlognaam * leeftijd * hoeveelste kindje *
-------------------------------------------------------------------------------------

06-03 * Flower2008 * 31 * 3e kindje
06-03 * Lilla2204 * 29 * 1e kindje
09-03 * Zwangermeisje * ? * 2e kindje
13-03 * Nicole1984 * 25 * 2e kindje

ik hoop dat het een beetje duidelijk is.... Het idee heb ik "gejat" van het juli forum...

Uitgerekend * inlognaam * leeftijd * hoeveelste kindje *

06-03 * Flower2008 * 31 * 3e kindje
06-03 * Lilla2204 * 29 * 1e kindje
09-03 * Zwangermeisje * ? * 2e kindje
13-03 * Nicole1984 * 25 * 2e kindje
02-03 * Liesbaby * 22 * 1e kindje

hallo meiden, allemaal gefeliciteerd met jullie zwangerschap!
ik ben 10 maart 2010 uitgerekend van ons tweede kindje. wij hebben een dochter van bijna 14 maanden. heb net als bij de eerste zwangerschap nog geen kwaaltjes.
heb in januari een miskraam gehad bij 10 weken dus ben nog een beetje voorzichtig.
wens jullie allemaal een geweldige zwangerschap toe!
liefs tweedewonder

Terug
Bovenaan