Lijstje

@ Maritd : Het gaat super goed!!!!!
Ze slaapt goed (één voeding 's nachts slaapt ze nu al een paar nachten 5 uur door, hopelijk blijft dat zo!), poept en plast goed, drinkt goed, alhoewel ik wel heel erg moet wennen aan haar manier van drinken. Willem was in 4 minuten klaar en dan had ik best veel pijn, omdat hij zo krachtig dronk en Eva drinkt zo zachtjes dat ik soms het gevoel heb dat ze niks binnenkrijgt. Ach ja, ieder kind is anders hè!

Hoe is het met jou? En met Bram en Julia? Het is allemaal niet niks, maar gelukkig hebben jullie al een lieve meid thuis rond lopen. Waar ik trouwens niet mee wil zeggen dat daarom je verdriet om Charlotte minder is, maar wel iets om je misschien, tijdens de moeilijke momenten, aan op te trekken!

Groetjes,
 
Hoi,

Schreef net op het sept2010 forum dat ik nu wel een dip heb...
Het was gister een maand geleden dat Charlotte geboren werd, en vorige week wat moeilijke dingen... Een bloemist op de markt, waar ik een week ervoor mee had afgesproken dat hij gerbera's zou bewaren voor me, voor het bloemstuk bij Charlotte. En ik hielp 3 ochtenden bij het vakantie bijbelfeest hier, en bij de overdenking voor de helpers gebruikten ze woensdag precies de tekst van Charlotte's begrafenisdienst. En een vriendin die vorige week meldde zwanger te zijn van een tweeling. Meiden die al zwanger waren samen met me gaat goed, en hoe ik het deze vriendin ook gun, het kwam wel even binnen... Ik wil ook zo graag een levend kindje...!!!

Meestal gaat het wel goed met ons, maar dit was allemaal even te veel....

Moet inderdaad zeggen dat ik heel dankbaar ben dat Julia er ook is, de scherpe randjes van het verdriet haalt zij er gelukkig vanaf!

Dikke kus,
Marit
 
Super trouwens dat het met Eva zo goed gaat!! Fijn dat de bv zo goed gaat, en idd, alle kindjes zijn anders wat dat betreft!!

Was ik even vergeten te schrijven hierboven :)!

Liefs
 
Terug
Bovenaan