Limonade

Hoi allemaal,

Vanaf wanneer geven jullie je kindje(s) aanmaaklimonade?
Mijn zoontje wordt bijna 2 en krijgt nog diksap, nu wil ik overgaan op limonade.
Is 2 jaar een beetje een goede leeftijd daarvoor of zeggen jullie da's te jong?

Groetjes Patricia
mv Justin
 
Mijn zoontje wordt ook bijna 2 jaar en krijgt al vanaf dat hij 1 werd roosvicee ipv diksap.

Na een tijdje ben ik ook de goedkopere varianten gaan proberen en nu
drinkt hij alles behalve limonade met prik, dat mag hij van mij niet.

En hij vindt alles even lekker!!

Succes.

 
hoi hoi

Mijn zoon is 2 jr en 9 mnd.. Hij lust nog steeds alleen maar diksap, en dan alleen de bio van AH. Is niet makkelijk, als je op bezoek gaat neem ik altijd eigen beker mee. Ik zou snel beginnen met andere smaakjes, misschien vind jou kindje het lekker. Maar hij dronk voor zijn 1e helemaal geen sap kreeg het er niet in. Net als beleg op brood, dat gaan nu wel goed. We hebben een gezonde grote kerel, dus hoeveelheid eten maakt niets uit :)

Bea
 
Hoi,
waarom zou je op iets anders overgaan? Mijn zoontje drinkt van alles: water, melk, thee of diksap. Net hoe het uitkomt of waar hij zin in heeft. Als we ergens op bezoek zijn ook wel eens limonade. Maar wat is het voordeel van limonade boven diksap?
 
Goedemiddag en fijne kerst allemaal,
Onze zoon (23 mnd)  drinkt roosvice en weleens een sapje uit een kartonnetje.
Met priklimonade wil ik zolang mogelijk wachten, hij weet nu   niet beter dus we hebben nog effe de tijd.
Zijn drinkbeker heb ik trouwens ook altijd bij me, dit is gewoonte geworden net als een reserve luier!
Groetjes
 
Hoi, Mijn zoontje van 2 krijgt diksap roosvicee of appelsap. Heel soms limonade uit blik maar het liefst roosvicee wat mijn zoon van 4 ook nog steeds het lekkerst vind. Ik ben zelf geen voorstander van limonade. En als ze al limonade krijgen is het die uit blik daar zit het minste toegevoegde rommel in. Ik vind het prettig om te weten dat als ze wat drinken ook nog wat goeds drinken. Groetjes mammalou
 
wat de meeste kinderen ook lekker vinden en nog gezond is ook yoy,
dat is een fruitdrank met vitamine en geen suiker toegevoegd dus wat willen we nog meer
 
Terug
Bovenaan