Limonade

Hoi,

Waarom overstappen? Diksap is hartstikke gezond. Heerlijk toch als een kind dat lekker vindt? Ik zou het wel weten hoor! Suiker krijgen ze al genoeg binnen!

Groet,

Anouk
 
hoiu hoi

mijn zoontje kreeg toen hij 4 mnd was roosvise, diksap wou het nooit drinken alle smaken geprobeert.
nu is hij helemaal weg van joy, en het is nog beter voor ze ook ik heb gehoord zelfs beterder dan roosvise omdat in roosvice nog best veel suiker zit. joy vind ik wel heel erg zoet dus ik vul de fles of beker half vol en leng het aan met water. en hij vind het heerlijk.
verder maakt het mij niet zoveel uit wat hij drinkt (op frisdrank na dan) daar probeer ik zo lang mogelijk mee te wachten het scheelt misschien ik ben niet dol op frisdrank dus het willen proeven zal bij mij niet gaan hihi.

poohbeer
 
hoi hoi,

Mijn dochter heeft nooit diksap gehad omdat ze het erg vies vond..
Dus Lieke kreeg met 4 mnd al vruchtensap (goedkope roosvicee)
Nu is ze 16 mnd en drinkt ze af en toe aanmaaklimo of ander sap..
Ik probeer haar aan de thee te krijgen maar tot nu toe nog niet gelukt..

groetjes simone
 
Hallo,

Wij geven onze zoon vanaf ong 1 jaar elke keer iets anders te drinken (geen prik) dit om zijn smaak te ontwikkelen. Bovendien zitten in heel veel sappen ook goede vitaminen en goede suikers. In het begin hebben we nog weleens half sap met half water gedaan om de smaken iets minder sterk te maken maar inmiddels doen we dat al niet meer. Hij lust ook alles van roosvicee multivit tot de appel/bessen sap van de aldi. Thee met en zonder melk gaat er zonder problemen in de ene keer met een beetje suiker de andere keer helemaal geen suiker. Ook makkelijk als je op visite gaat er is altijd wel iets wat hij lust. Zijn wij nu zo vreemd? Het valt me namelijk op dat er maar weinig mensen zijn die ook van alles aan hun kinderen geven.

Groetjes
 
mijn zoontje drinkt eigenlijk altijd cranberry sap   (zonder suiker), hij vindt dit echt erg lekker, op de creche krijgt hij diksap en roosvisee, en hij drinkt water, soms thee. En hier hou ik het bij, hij krijgt van mij geen limonade, dat is zo zoet, zit ook alleen suiker en kleurstoffen in, soms is een toegevoegde vitaminen, vindt het zelf dus niet zo nodig.

groetjes,
lia
 
Hallo,
mijn zoon heeft nooit echt van diksap gehouden en dronk daardoor niet veel op een dag toen hij bij de oppas was die een dochter heeft die alleen maar sisi no bubbles drinkt vind mijn zoon dit ook erg lekker en  drinkt nu bijna alleen maar dat verder vindt hij weinig lekker ik  neem altijd drinken mee als ik weg ga dat ik altijd wat bij mij heb.  Sinds kort drinkt hij ook wat sapjes uit een pakje maar dat gaat nog niet van harte.
Ik denk dat je gewoon wat moet uit proberen wat je kind lekker vindt.
succes ermee  
 
Ach, ik koop maar net hoe het uitkomt. De ene keer diksap, dan aanmaaklimonade of roosvicee. De kinderen drinken bij ons ook regelmatig water en we poetsen de tanden twee keer per dag.
 
Terug
Bovenaan