linda

hoi ik ben linda, heb eind augustus een miskraam gehad. ging gelukkig allemaal van zelf. en vier weken daarna ben ik gewoon ongesteld geworden. en heel stom ik ben de eerste dag van me menstratie de pil geslikt. omdat ik even ging zin had om snel weer zwanger te worden. na een maandstrip ben ik weer gestopt. ik weet niet of het erg is na een maand weer stoppen. ik denk dat mijn clyclus helemaal ik de war is, want ik heb nu heel erg pijn bij mijn eileider alleen aan de rechterkant. ben nu al weer bijna anderhalf week mentratie en het stopt maar niet. begin maar heel weinig bloed de eerst 7dagen zeg maar(heel donder) en nu wat meer en erg buikpijn. kan iemand me raad geven?? is het erg denk je of valt het mee??? ik wil nu weer heel snel zwanger worden. zie iedereen zwanger worden

Ik wil je niet bang maken maar ga naar de dokter heen.
Ik was twee weken ongesteld en ik kreeg ook last van mijn buik en toen ik bij de dokter kwam moest ik gelijk naar het ziekenhuis waar ik naar gekeken werd en toen bleek ik in verwachting te zijn van een tweeling alleen zat het niet op de goede plek dus nog de zelfde avond onder het mes .
ik ben nu een eileider kwijt en de kinderen wat erg rot is.
ik raad je aan ge naar een dokter laat het naar kijken je weet maar nooit.
sterkte
mirjan

hoi anoniem,

wat erg voor je, met 1 eileider kun je toch nog wel zwanger raken of niet??!! ik ben nog niet naar dokter geweest. volgende week even kijken of nog pijn doet dan ga ik bellen, misschien komt het door omdat ik nu menstratie heb.

hoi
het is wel moeilijk om nu nog een kind te krijgen met een eileider maar het kan wel als je veel geluk hebt.
wij nu nog niet en het is al weer meer dan een jaar geleden dat het gebeurd is.
ik was ook toen ik naar de dokter ging ook nog ongesteld ,maar hij voelde aan je buik en stuurde me gelijk door.
als ik iets later was of ik hed zo iets van ach ik ga morgen wel of volgende week dan was ik er niet meer .
je moet het zelf weten ehn ik wil je niet bang maken maar dat is mijn ervaring en het was niet leuk.
ik hoop dat je nu niet meer menstratie hebt en dat het bij jouw goed gaat.
heel veel succes veder.
p.s als je nu nog ongesteld bent bel dan op schaam je er niet voor het is echt niet goed.

hoi mirjan,

ik heb vrijdag een miskraam gehad en ik maar denken dat ik ongesteld ben. ik voel me zo dom, dom en dom. ik moet toch wel weten of ik zwanger ben of niet. en nu heb ik weer een miskraam. mijn eerste miskraam was 17augstus. ben begin had ik klein beetje dondere bloed gehad als ik nou wat rustiger aan had gedaan en niet te hard hard gewerkt, misschien had ik wel gehouden. wat stom van me dat ik hele tijd dacht dat ik ongesteld werd. ik had niet zo snel verwacht dat ik zwanger zou zijn, omdat ik pas ben gestopt ben met de pil en gelijk zwanger en ook gelijk misgegaan. ik heb toch veel gehuild. ik voel me toch dom.

hoi linda

wat naar voor je dat het mis is gegaan.
ik kan best begrijpen dat je gehuild hebt heb ik toen ook gedaan en andere mensen zeggen dan heel leuk van ach het was nog maar zo klein maar toch het is erg.
ja er kon iets zijn met het kindtje dat het weg is gegaan dat zeg ik altijd tegen mijn zelf als het weer mis is gegaan.
je bent niet dom echt niet praat je dat niet in je hoofd dat je dom bent dat ben je niet .
ik heb zes miskramen gehad en ik hoop elke maand weer dat ik niet ongesteld word maar ik word het elke maand wel en dan baal ik van.
je lichaam was er wel klaar voor om weer inverwachting te raken anders was het niet gebeurd dus dom dat je weer in vewachting wilde raken is het niet .
nee ik hoop dat je volgende maand wel in blijde verwachting bent ik hoop het voor je.
voel je niet dom linda dat is niet nodig echt niet.
heel veel sterkte en je mag best huilen dat lucht op heb ik ook gedaan al die keren.
sterkte en praten er over helpt.
groetjes mirjan

hoi mirjan,

bedankt voor je zo lieve berichtje. ik krijg gelukkig erg veel steun van me ouders en mijn vriend. wat moest ik zonder ze doen, dan ging ik echt welke dag huilen. ik ben naar huisarts gegaan vandaag en hij zei dat ik beter even kon wachten met weer in verwachting raken. maand of 4,5, dan is mijn lichaam weer beetje normaal zeg maar. ik hoop dat je snel in verwachting ben.

liefs
linda

hoi linda

wat fijn dat je veel steun hebt van je vriend en je ouders.
ik had alleen maar steun van mijn man en de andere hadden dan zoiets van stel je niet aan en dan is het rot , maar huilen helpt wel vind ik.
het is inderdaad beter als je wacht dan lukt het vast wel bij jullie.
ik hoop echt dat je over 4 a5 maanden inverwachting bent je hebt het verdient.
ik ben misschien nu in verwachting kwam ik gisteren achter volgende week naar het ziekenhuis om te kijken of het goed zit en niet weer mis gaat.
ik kan niet wachten tot woensdag dan weet ik meer , maar ben ook wel heel bang dat het weer niks is.
ja zonder steun van je naasten kun je niet en jij hebt gelukkig lieve ouders en een lieve vriend daar moet je zuinig op zijn.
mijn schoonfamilie wil niet hebben dat ik weer in verwachting raak ik heb een kind van 4 en daar moet ik blij mee zijn ben ik ook maar twee zal ik zo graag willen en hun hebben twee of drie kinderen en ik mag dat niet volgens hun.
nee dan moet jij echt blij zijn met z`on familie.
heel veel sterkte veder
ik mail volgende week wel he het afgelopen is

liefs mirjan

Terug
Bovenaan