linda

hoi linda

hoe gaat het met je nu??
het een plaatsje kunnen geven??
ik kreeg van morgen goed nieuws dat ik in verwachting ben en al zeven weken ben.
heb nergens last van tot nu toe.
ik wens je heel veel succes verder.
groetjes mirjan

hoi mirjan,

alles goed?? zo te lezen wel he, FELELICITEERD!!! ik ben echt blij voor je!!! met mij gaat nu iets beter, ik heb 2weken lang in bed gelegen. en een nachtje in ziekenhuis. verschrikelijk!! ik heb heel erg last van bloeding gegaan en heel erg buikpijn. toen ik voor het eerst echo ging maken, hadden ze lang over gedaan. dus ik dach er is iets niet goed. volgende dag terug komen en moest gelijk die dag in ziekenhuis blijven, ze dachten dat ik buitenbaarmoederlijk zwangerschap had. moest dan de volgende dag kijkoperatie doen. die ochtend ook bloedgeprikt, maar die was wel oke, mocht ik naar huis. ik blij, ben die paar weken heel vaak naar ziekenjuis geweest voor bloedprikken en laten bekijken. vandaag ook , maar ik voel me nou weer lekkker dus weer achter internet, vandaar dat ik zolang niet terug had gereageerd.
ik wens je heel fijne zwangerschap toe.

liefs linda

hoi linda

bah wat een tijd heb jij gehad.
ik ben blij dat je geen buitenbaarmoederlijke zwangerschap hebt dat is echt geen pretje wat je nu mee hebt gemaakt lijkt me ook niet leuk.
ik ben wel blij dat het nu beter met je gaat.
met mij gaat het goed nu wel misselijk maar ach veder valt het mee.
ik hoop dat het goed blijft gaan met de kleine het is zo raar je bent gewoon bang dat het mis gaat en ik durf het niet aan mijn fam. te zeggen raar he.
is het misschien geen idee om straks hormonen te slikken omdat je dit hebt mee gemaakt als jullie weer mogen ??
bij mij heeft het geholpen naar twee maanden was het raak eindelijk.
ik hoop dat het bij jullie ook snel goed nieuws komt dat jullie van een mooie zwangerschap mogen genieten en dan naar 4o weken een mooi kindtje in de armen hebben.
ik hoop dat je mooie kerstdagen hebt en je je goed voelt .

veel liefs mirjan

Terug
Bovenaan