@Linda76

Nee, maar ik heb wel een tijd geschreven op het zwanger worden forum, het heeft net geen jaar geduurd voordat ik deze derde keer zwanger mocht worden...maar ik heb wel een aantal keren gereageerd op het "als het langer duurt" forum. Als ik goed begrijp heb jij dus ook een tijdje moeten wachten op deze zwangerschap?
 
Oh dan ken ik je naam van de reacties misschien! Ben er zelf niet heel erg actief geweest maar je naam kwam me bekend voor vandaar!

Ik heb ik april 2009 de spiraal laten verwijderen dus alles bij elkaar heeft het anderhalf jaar geduurd. Lang genoeg als je het mij vraagt! Ik mag donderdag 13 januari voor de echo dus ik ga aftellen!!!! Heb jij al een echo gehad of een datum geprikt?

Liefs Joy
 
Ik heb 27 dec een echo, ik mag iets eerder dan gebruikelijk vanwege een vroege miskraam in juli. Ik ben dan 7 weken zwanger

1 1/2 jaar is inderdaad lang genoeg! Is het je eerste kindje?
 
Nee het is mijn tweede. Ik heb een zoon uit oktober 2007. Ik denk dat ik er te veel mee bezig ben geweest de afgelopen tijd. In combinatie met de slechte zaadkwaliteit van mijn man was het niet optimaal. Maar nu dan toch, 1 maand voor het beginnen met de IUI, zwanger geworden. Een cadeautje, zo voelt het ook. Nu hard duimen dat alles goed blijft gaan. ben per slot nog maar 5 weken vandaag.
Ik mag 13 januari voor de echo, ben dan 8 weken.
Spannend voor jou ook na je miskraam. Of sta je er nu wel koel in?
 
Terug
Bovenaan