@Linda76

Wat leuk Raeven! Dan hebben we elkaar inderdaad 'gesproken' op het najaar 2006 forum.

De eerste tijd na mijn positieve test was ik als de dood dat het weer misging, ik had in juli de ene dag een positieve test en de volgende dag ging het al mis, dus echt een vroege miskraam. Nu begint het vertrouwen steeds meer te komen, vind het wel weer heel spannend ook al is het de derde. Ben erg benieuwd naar de echo, als dan alles goed is durf ik nog meer te genieten van deze derde zwangerschap........

Wat geweldig dat je toch spontaan zwanger bent geworden en niet met iui hoefde te beginnen! Ik was van de eerste twee heel erg snel zwanger en deze keer heb ik er bijna een jaar op moeten wachten....
 
Ja het voelt ook echt als een kerstwondertje. Het scheelt zoveel ellende met hormomen spuiten, veel ziekenhuisbezoeken en noem maar op!!!

Ik ben alleen nog steeds heel erg angstig, erger dan met de eerste. Ik voel me inmiddels wel erug moe en m'n borsten zijn nog steeds van steen maar dat hoeft natuurlijk niets te zeggen. Ik kan echt niet wachten tot 13 jan en we de echo krijgen!!
De tijd kruipt ook, herkenbaar? Ben nu pas 5wk+2dgn, laat de tijd alsjeblieft een sprong maken haha!

Gek he dat het de ene keer zo snel gaat en de andere keer niet. Heel bizar, niets van te zeggen dus.

@ Lindatje88: we kunnen samen aftellen dus!
 
Terug
Bovenaan