Lise esmée is geboren!

Precies op de uitgerekende datum, namelijk 11 februari ben ik om 14.12 bevallen van onze dochter Lise Esmée.
Zeis 51 cm en weegt 3720 gram.
Ze heeft een enorme bos met haar en mooie grote grijze ogen. Kortom, het is waar, je bent gelijk verliefd op je eigen kindje...

Helaas heeft ze erg veel last van krampen en wij slapen per nacht niet meer dan 1 uur achter elkaar..we zijn behoorlijk geradbraakt.
Hopenlijk als straks de darmpjes een beetje op orde zijn dat ze wel in slaap valt tussen de voedingen door.

De bevalling was erg heftig, kreeg een rugweeen storm. Ben in notime naar volledige ontsluiting gegaan. Het persen duurde in totaal anderhalf uur, toen is besloten om alsnog een knip te zetten.
Helaas heb ik de knip en ook het bijhorende hechten (45 minuten) helemaal gevoeld.
Dit was een behoorlijke domper, lig je lekker met je kindje op je borst , maar ondertussen voel je alles wat ze beneden doen...

Maar goed, ik ben ontzettend blij met haar, als straks de krampjes wat beter onder controle zijn, kan het genieten echt beginnen.

Voor een foto, zie mijn hyves.
http://lindacyp.hyves.nl/

Groetjes en alle dames die nog op het wachtbankje zitten, heel veel sterkte en alvast heel veel liefde en geluk strakjes met de kleine...

Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter. Valt niet mee he die gebroken nachten hebben wij ook last van overdag lukt het wel met slapen, maar vanaf een uurtje of 8 s'avonds tot s'morgens is het een ramp hopen dat onze kleintjes snel een ritme hebben.

Liefs Margot moeder van Daphne

Hoi, nog een keer gefeliciteerd...prachtig meisje hoor. Het valt nooit mee hé zo'n bevalling maar ach, je vergeet weer snel hoor! Ik hoop dat de krampjes snel over zijn. Geniet er maar van en nu nog je paard hé...liefs, Elle

GEFELICITEERD !!!

Tja dat hechten... dat is echt het minst leuke van alles.
Denk je de bevalling gehad te hebben, lig je daar nog voor de hechtingen. Ik weet er helaas alles van!
Maar.... die kleine maakt alles weer goed!!

Geniet van jullie dochter!!

Elise mv Merel en ? (39.1)

Gefeliciteerd!!
Hopelijk kunnen jullie (ondanks de krampjes, zielig hoor...) genieten van de kleine meid!

En ja, dat hechten... Tijdens de bevalling zat ik in een roes, maar die was tijdens het hechten helemaal weg, heb flink wat gepiept toen ze bezig waren... Gelukkig duurde het bij mij niet zo lang. Hopelijk geneest het allemaal voorspoedig bij je!

Groetjes, Karin
41+3 wkn van 2e

Terug
Bovenaan