Lise esmée is geboren!

hoi van harte gefeliciteerd met jullie dochter.ik wiltoch even een tip geven onze zoon had ook veel last van krampen.hij is toen ingebakerd en toen ging het gelijk veel beter.veel sucses en geniet van de kraamtijd

Van harte met jullie dochter!
Erg lastig die krampjes idd, onze dochter Feyona, nu een maandje oud, had er ook verschrikkelijk last van.
Ik ben toen op aanraden van huisarts overgegaan op Nutrilon Omneo en het middeltje Infacol. Geef het een week de tijd, je zult het niet geloven, maar ons meisje slaapt nu vanaf de laatste fles (23:30) tot wanneer ze maar wakker wordt en dat is meestal om 07:00 uur.
Het is geen medicinaal middel, staat gewoon in de trekpleister, kruidvat, etc naast de sucocreme. Infacol is ook van sudocreme. Bevat geen suiker, alcohol en kleurstoffen, je kunt het zo lang gebruiken als dat jij denkt dat nodig is.
Nou ja, ik zweer erbij!

Nogmaals gefeliciteerd en sterkte!

Groetjes Barc
(januari2009 forum)

Hey Allemaal,

Iedereen hartstikke bedankt voor de lieve berichtjes!
Met Lise en ons gaat het een stuk beter!
Krampjes zijn bijna over, en als ze er zijn dan lang niet zo heftig meer...
We hebben een paar dagen druppels van VSM gebruikt, speciaal tegen krampjes bij baby's....maar sinds we daar mee gestopt zijn gaat het dus hartstikke goed!
Borstvoeding is ook goed op gang gekomen.

We genieten hier dus nu met volle teugen van het kleine meisje!

Liefs
Linda

Hoi Linda,

Alsnog gefeliciteerd met je dochter. Gelukkig dat het beter gaat met de krampjes. Ik weet nog hoe naar het kan zijn als je kind dat heeft... Voor je gevoel kun je er zo weinig aan doen. Wat ook nog kan helpen, is je kind op haar buik op je arm leggen. Ook heb ik baat gehad bij babymassage (je kind op de rug leggen, benen rustig buigen en met de klok mee draaien rond de navel).

Geniet van je dochter!

Sheila (40+3).

Terug
Bovenaan