Littekens door waterpokken

Hallo,
Mijn zoontje kreeg waterpokken toen hij 4 maanden was...zat er hélemaal onder. Ook waren er een aantal ontstoken. Hij hield hierook littekens aan over. Hij is nu 21 maanden, en je ziet ze bijna niet meer.
Toen hij 15 maanden was is hij gevallen, gat in zijn hoofd, hechten, dus litteken. Hiervoor gebruik ik op aanraden littekenzalf van Biodermal, dit kun je  ook voor oude littekens gebruiken. Het helpt goed!

Succes.
 
Hoi, ik zie dat deze berichten van een hele tijd geleden zijn maar ik vroeg mij af of de littekens van jullie kindjes goed zijn genezen? Mijn dochtertje kreeg de windpokken eind November, ondertussen zijn de meeste allemaal genezen maae ze heeft wel 3 rode vlekjes ingedeukte huid op haar gezichtje. Zal dit nog genezen/ vervagen? 


 
groetjes Tara
 
Mogelijk heb je hier wat aan: mijn man had een flink litteken in zijn gezicht en heeft twee keer per dag consequent gesmeerd met biodermal littekencreme en het is heel goed genezen. Dot heeft hij echt een jaar lang gedaan. Je ziet het als je het weet, anders niet. Kinderen hebben uiteraard wel nog een beter helende huid dan volwassenen.
 
Hoi, Bedankt voor uw reactie @tvz, Wij smeren meerdere keren per dag ciclaplast van la roch posay, ook smeren we met nourisil creme ( tegen littekens ). Ik hoop dat het zal vervagen bij mijn dochter.
 

Groetjes Tara
 
Terug
Bovenaan