Little People Builders vraagje (IljaNy)

Lydia heeft op de Jonge Gezinnenbeurs met een spel van Nutricia een klein doosje Little People Builders gewonnen. Het is erg leuk spul: de gewone LP poppetjes, aangevuld met ronde en vierkante blokjes die heel makkelijk stapelbaar zijn. IK wil eigenlijik niet met megabloks ofzo gaan beginnen, omdat ze al zoveel LP heeft, maar bouwen  vindt ze wel heel leuk. Maar ik kan het nergens vinden in de winkels. Het zal (hier) wel nieuw zijn. Daaarom was ik benieuwd of het in Amerika al wel verkocht wordt. Dan zullen
we hier wel gewoon geduld moeten hebben...Maar das niet mijn sterkste kant
Groetjes, Rianne en Lydia

Hoi Hoi,

Ooh waar zag ik ze nou een tijdje geleden?? Ik weet het niet meer.  Ja, daar schiet je niks mee op. Tis inderdaad erg leuk spul!!

Op ebay staat het wel maar dan inderdaad uit het buitenland. Engeland en Canada geloof ik.

Succes in elk geval!!

Groetjes, Esther

Hiya Rianne,

haha ik ben een muts! moest je berichtje 3x lezen voordat ik door had dat Little People en LP hetzelfde was. (haha zat me steeds af te vagen "wat is toch LP poppetjes?)
Maar ik zal hier eens rondkijken hoor....wordt vervolgt.

Ajuus, ilja

Grrrrrr ik heb het verkerd gedaan.

Anyway kijk ff op de site van fisher price al het "builders" spul verkopen ze hier bij target....geen idee of dit de blokjes zijn waar jij het over hebt.

Heb ff op de site van Target gekeken, dat is idd wat ik bedoel ja. Maar goed, we wachten wel netjes af of het verder nog naar NL komt voordat Lydia er   te groot voor is...

Hoi,

Sorry ik bemoei me er even mee, is dit Little People Buld  wat je bedoeld? (oeps de i deed het weer eens niet).

Het is helaas op dit moment de enige nederlandse site die ik kan vinden. In de Canada verkopen ze het ook bij Toys 'r Us, dus misschien eens naar een vestiging hier gaan en kijken of ze hem hebben (ik vind de NL site erug slecht)

Succes, ze zijn erg leuk!

Groetjes Nanda

Hoi,

Ik heb hier, in Canada,  ook nog geen Little People Builders gezien.   Wel hebben ze hier een hoop ander spul van Little People.   Mark vind het ook erg leuk spul om mee te spelen, hij heeft de "Schoolbus", "the Horsestable", en nog wat aanvulende spullen zoals een trekker met kar en wat poppetjes.   Hij krijgt met de kerst  de auto garage.
Hier verkopen ze het bij Toys 'r us, en ook bij WalMart.   Hebben ze het niet bij de Walmart in America, Ilja??

Groetjes Liesbeth.

Terug
Bovenaan