Little People Builders vraagje (IljaNy)

Hiya Liesbeth,

Yep ik keek ook op de site van toys-R-us en zij verkopen inderdaad ook little people, maar om de een of andere rede is de "builders" lijn alleen exclusief bij target te koop (althans dat meld de site van fisher price, die little people maken)

Oh en Rianne misschien kun je met een credit card via de site van Target kopen wat je hebben wilt, en dan kun je mijn adres als 'shipping address" opgeven. Dan wordt het dus naar mijn huis gestuurd en kan ik het in december voor je meenemen. Althans als het niet hele grote onhandige pakketten zijn om in mijn koffer te stouwen. Lemme know what ya think.

Ajuus, ilja

Hoi allemaal,
Ja Nands, dat bedoel ik idd. Wat gemeen, in de   VS kost het omgerekend 11,47, bij ons 26,95!
Ilja, ik ga nog eens met mijn man aan de babbel...op zich hoef ik alle verpakkingen niet te hebben, dat scheelt meestal al een hele hoop ruimte bij de Little People verpakkingen...
Bedankt voro het zoeken iig.
Groetjes, Rianne en Lydia

Ilja, ik heb nog even nagedacht. Ik wil het graag hebben, zeker als je de rpijzen omrekent, maar de boerderij en speeltuin zijn momenteel niet online leverbaar, alleen via de winkels zelf, en wat er wel is zit een levertijd van 2-6 weken op, dus dat gaat niet lukken voor jij hierheen komt...Was wel een mooi idee geweest want we hebben een creditcard. Maar helaas pindakaas...
Groetjes, Rianne

Hoi Rianne,

Wil je dit aan haar geven voor de sint of gewoon ooit eens. Ik heb namelijk ook nog iemand in de states en die zou het misschien wel mee kunnen nemen voor je.

Het is idd een groot verschil tussen daar en hier, was laatst ook een item bij Kassa, soms wel 250% duurder, belachelijk, dus voor mij komen nu leuke taartenbak spulletjes per post naar Nederland.

Groetjes Nanda

Hoi Nanda,
Als je ziet wat hier al klaar staat voor de sint en wat ze al heeft gekregen omdat wij ons niet konden inhouden (houten keukentje en winkeltje), schaam ik me rot...   Ze komt echt om in het speelgoed. Ik vind dat builders spul gewoon erg leuk, maar wil daar ook niet wildvreemden mee lastig vallen. Zonder dat komt ze haar dagen ook wel door...Ik zal er nog eens over nadenken... Maar die prijsverschillen zijn echt te idioot voor woorden ja! Zeker neit als je het over babyspeelgoed hebt...
Groetjes, Rianne

Ach we kennen elkaar niet persoonlijk, maar dat maakt toch niet uit? (Die persoon is trouwens gewoon mijn kleine zusje, geen misterieuze man ofzo).

Maar ik heb het aangeboden, meer kan ik niet voor je doen.

Groetjes Nanda

Terug
Bovenaan