Lizzy is weer opgenomen in het ziekenhuis

Lizzy is nu net weer opgenomen in het ziekenhuis..ze gaan nu weer met andere voeding starten speciale..ze heeft nog teveel pijn en huilen bij haar darmen en last van opkomend maagzuur..ze word nu zeker weer voor een paar dagen opgenomen.vandaag was ons kraamfeest zonder lizzy..meissie word maar gauw beter.
Morgen weer verder praten met de kinderarts..maar sowieso blijft ze deze week nog in het ziekenhuis om verder te kijken hoe het gaat met haar en misschien een maag foto maandag.

Liefs

Wat een vervelend nieuws.
Ik hoop dat ze nu kunnen vinden wat er aan de hand is, of de medicijnen goed kunnen afstellen.
Hoe naar het ook is, laat ze dit keer maar goed uitzoeken wat er is en wat er tegen te doen is zodat jullie haar over een paar dagen weer lekker mee na huis kunnen nemen.
Veel succes weer!

Liefs Redaro

Wat verschrikkelijk lijkt het me als je kind niet bij je kan zijn! Zo jong nog en dan al over moeten laten aan anderen. Je wilt het toch liefst zelf voor haar zorgen. Aan de andere kant kunnen jullie nu wel wat bijtanken en opladen voor als ze weer thuis komt. Hopelijk komt nu alles snel goed.
Trouwens, kan het geen koemelkallergie zijn???

sterkte..... xxx

Hai Zeevang,

Ik ben eigenlijk een juni mama, maar heb je verhaal over Lizzy wel gevolgd.
Wat ontzettend naar voor jullie allemaal zeg! Moet er niet aan denken om zo'n kleintje zo te zien huilen... Het lijkt me echt verschrikkelijk voor je om je kindje zo te zien pijn lijden..
Ik vind een verkoudheid of beetje koorts al zo erg voor baby, laat staan dit..

Heel veel sterkte gewenst en ik hoop dat Lizzy snel over de reflux heen groeit. Hopelijk slaan de medicijnen een en kun je haar snel weer lekker bij je thuis hebben.

Liefs, Tes

Hoi,

Vandaag is Lizzy precies 4 weken.
Kom net weer uit het ziekenhuis vandaan.
En de kinderarts denkt echt dat het verborgen reflux is..(dat is opkomend maagzuur).
Vandaag zijn ze een ander medicijn gestart tegen de reflux en die speciale voeding dan.
Want dat andere medicijn sloeg niet aan.
Lizzy heeft altijd last na haar fles en dan begint het huilen ook vaak.
Ze was iets afgevallen want ze dronk gister haar flessen niet helemaal leeg.
Lizzy haar geboorte gewicht was 3346 gram en ze weegt nu 3640 gram.
3 ons in 4 weken vind de kinderarts een beetje weinig gegroeid in 4 weken tijd.
Maar ze heeft ook vaak diaree door die nieuwe voeding..dus komt ze ook niet echt aan.
Ik had gevraagd of het misschien koemelk allergie kon zijn..maar hun dachten daar niet aan.
Maar mijn man en ik willen wel dat ze daar op gaan testen..wie weet heeft ze het wel.
Ze denken echt aan verborgen reflux.
Hoop dat het medicijn snel zijn werking gaat doen en dat ze ook geen pijn meer heeft.
Ze groeien er vaak binnen een paar maanden over heen over reflux.
Maar echt vastgesteld hebben ze het nog niet die reflux.
Ze willen eerst nog verder onderzoek doen.
Bloempje even een vraagje aan jou..jij kon toch iemand met een kindje met koemelk allergie?
En wat had dat kindje voor klachten?ook krampjes?
Wat Lizzy heel veel last van krampjes en deed die ook veel huilen en vaak last na de fles ?
Lizzy heeft vaak last na de fles en krijst het dan vaak ook uit.
We missen ons meisje Lizzy zo..
Trotse zus Silvy van 2 jaar..vind het vreemd dat haar zusje in het ziekenhuis ligt.
Straks gaan we er weer heen..en Silvy gaat dan ook mee.
En morgenochtend ga ik alleen erheen want mijn man moet werken en Silvy gaat dan even naar opa en oma.
Ik heb sowieso nog verlof tot begin augustus en iemand had gezegd dat ik misschien op mijn werk nog extra dagen kon aanvragen omdat Lizzy nu in het ziekenhuis ligt.
De kinderarts had gezegd dat ze sowieso deze week nog in het ziekenhuis ligt en misschien wel langer.
Het is gewoon afwachten wat dat medicijn en die voeding gaan doen.
En dat ze precies kunnen zeggen wat ze heeft.

Liefs

Terug
Bovenaan