Lizzy is weer opgenomen in het ziekenhuis

Hey,

Ben een maart mama maar heb je verhaal gelezen. Kennissen van ons hebben ook een dochtertje met reflux en zij kreeg nutriton van de ka voorgeschreven.
ook zijn ze 2x naar een osthepaat geweest en het gaat nu echt stukken beter. ze slaapt veel langer, en spuugt nauwelijks meer.
Misschien een idee?

Goh wat een toestand zeg. Lijkt me echt zo erg dat je meisje in het ziekenhuis ligt en je niets kan doen.
Hoe gaat het vandaag met haar? Ik hoop echt gauw te lezen dat het goed gaat en ze weer lekker bij jullie thuis is.
Liefs

Hoi Zeevang.

Wat vervelend dat het nog steeds niet goed gaat met Lizzy. Welk medicijn heeft ze nu dan? Kunnen ze geen ph metri Meting doen. Dan weten jullie zeker of het wel of geen verborgen reflux is. stel dat het dat niet is dan krijgt ze al die medicatie voor niets.

Liefs Redaro

Hoi,

Ik ga dat morgen ook vragen aan de kinderarts of ze een ph meting kunnen doen.
Ze krijgt nu zantac sinds gister.
Het is echt vreselijk die onzekerheid.
Ze wilde ook nog een hele speciale voeding proberen een hypo-hypo allergene voeding en waarschijnlijk een maag foto over een paar dagen.
Ze willen eerst weer die nieuwe medicijnen en die voeding afwachten.
Maar ik ga toch morgen eens vragen over een ph meting.
Jullie horen het weer van me.

Liefs

De kinderarts heeft gezegd dat Lizzy zeker verborgen reflux heeft(dat is opkomend maagzuur)over die reflux moet ze binnen een paar maanden heen groeien kan ook iets langer duren..maar daarom blijven we voorlopig onder controle van de kinderarts net zolang dat de reflux weg is..vandaag zijn ze weer begonnen met hetzelfde medicijn Nexium en die speciale voeding heeft ze al sinds zaterdag..ze lijkt wel iets rustiger vandaag zegt de kinderarts..hoop maar dat het medicijn en die voeding goed zijn werk blijft doen zodat ze over een paar dagen naar huis mag..als het niet goed aanslaat word het nog een week langer in het ziekenhuis..Lizzy we missen je thuis..mama heeft heerlijk met jou geknuffeld vandaag en een hoop kusjes gegeven.. Morgenochtend gaan we weer naar Lizzy..

Hey Zeevang,

Heel veel sterkte in deze moeilijke periode!
vrienden van ons hadden een kindje met koemelkallergie. Die huilde ook na elke voeding... verging van de krampjes en had ook vreemde ontlasting... soms hard... soms diarree en het stonk naar rotte eieren.

Ik zou het iig laten testen!

Liefs

Hoi Zeevang,

ben niet van hier, maar zou zeker erachter proberen te komen of ze KMA heeft. Dat kan wel bij kids onder de 4 jaar wel, maar geeft vaak geen goede uitslag.

Wij zijn dmv bioresonance er achter gekomen dat onze dochter KMA heeft. Zou ik op googlen voor bij jullie in de buurt en dan eerst telefonisch vragen of ze dit kunnen meten.

Sterkte ermee!!!

Terug
Bovenaan