Logeren

Hoe kijken jullie tegen logeren aan?
Is je kleine al wezen logeren, of durf/wil je niet?

Pepijn is voor het eerst met grote zus bij oma gaan logeren afgelopen vrijdag. En dat ging heel goed. Ze slapen daar samen op een kamer, maar beide sliepen als roosjes. Myrthe werd om 7u wakker en heeft bij oma nog heerlijk liggen dutten. Pepijn werd 8u wakker.
Dus dat ging heel goed zo.
Wij zijn naar musical La cage aux folles geweest. Was ook heel erg leuk, heb erg gelachen. Ook om het publiek hihi.
Het is me al met al best meegevallen. We hebben zaterdag tot 12u geslapen hahaha.
Ik was wel weer blij de kinderen te zien hoor.

Liefs

Hoi,

Hier zijn ze afgelopen zaterdag voor het eerst samen gaan logeren omdat we die avond carnaval zijn gaan vieren.
Ik had er minder moeite mee om ze weg te brengen dan de eerste keer bij mijn oudste. Het scheelt wel dat het mijn eigen ouders zijn vind ik zelf toch altijd wat makkelijker.

Reneke wat lekker dat jullie zo lang uitgeslapen hebben. Wij waren beide vroeg wakker.

Groetjes

Niek is nu al 2 keer logeren geweest, voor het eerst met 8 weken. Beide keren bij mijn eigen ouders, dat vind ik inderdaad ook schelen Mikkie.

De eerste keer moest ik wel even een traantje laten toen ik weg ging. Mijn ouders hebben geweten dat hij er was: hij was de hele avond onrustig en huilerig. De 2e keer waren beide zoontjes bij mijn ouders slapen en toen vond ik het al wat minder moeilijk.

Vrijdagavond gaan ze naar mijn schoonouders. Gelukkig hebben we het heel druk (we gaan beginnen aan en verbouwing), dus ik zal weinig tijd hebben om ze te missen

Het is nog niet nodig geweest maar ik zou ze met een gerust hart laten logeren. Hanna slaapt prima 's nachts van 10.30-7 dus daar hebben ze weinig gedoe van. Overdag slaapt ze nu ook het grootste deel van de dag. Zo'n stuiterende peuter als mn oudste hebben ze meer mee te stellen.

Ik ben nu wel al twee keer samen met de kids een weekend bij mn ouders wezen logeren maar zo'n andere omgeving geeft weinig reactie in de zin van minder drinken of zo. Beetje meer wakker op z'n hoogst maar dat haalt ze weer in door nog langere nachten.

Van mij mogen ze best logeren, maar er is nog geen reden geweest om ze te laten logeren. En ik moet er gelijk 3 onderbrengen, wat wel wat lastiger is.
Mijn vader past veel op en Emma en Renske hebben daar ook al wel gelogeerd, maar ik geloof dat hij het niet zo ziet zitten om Lotte te laten logeren. En dat terwijl zij het beste slaapt!

mijn meisjes zijn allebei nog niet uit logeren geweest. Jade wil wel heel graag bij oma logeren, maar denk dat ik nog even over de drempel heen moet. hihi

Sanne, je oudste ook nog niet? Hoe oud is ze?

Oef, ik zou dat toch niet kunnen hoor! Ik vind het heerlijk dat we wel eens een avondje samen iets kunnen gaan doen en de nacht en ochtend aansluitend ook. En mijn oudste vindt het ook helemaal fantastisch om te gaan logeren.

Mijn oudste is ook vroeg begonnen met logeren, rond de 4 maanden (okee Pepijn was vroeger) Maar wij vinden het allebei ook lekker eens samen te zijn (ook heel goed voor onze relatie) en hoe vroeger ze eraan wennen hoe minder problemen het geeft. Myrthe vind het geweldig en ook Pepijn slaapt goed gelukkig.
Nee hoor, ik ben er echt blij mee!!

Liefs

Terug
Bovenaan