Logeren

Hihi geef toch niet? Je moet het doen als jullie beide er goed bij voelen.
Ik ben blij dat ik vroeg begon, nu heb ik er geen moeite meer mee, maar die eerste paar keer? Haha, manlief had niks aan me whahahaha

Yanou en Puck zijn allebei deze week nog bij oma geweest maar Paddy blijft lekker thuis. Ik heb meestal gewoon een oppas aan huis dat vinden de kinderen en ikzelf eigenlijk wel zo prettig. Yanou wil nl. wel logeren maar niet als het moet en leg dat dan maar eens uit aan een kindje met autisme. Dus vandaar meestal oppas bij ons thuis en logeren als ze het zelf willen en meestal 1 voor 1.

Wij zijn ook al erg vroeg begonnen met het logeren van onze oudste. Het moest wel, aangezien mijn man en ik beide regelmatig moeten werken in het weekend. Ze hebben nog niet met zijn beide ergens gelogeerd, maar dat zal niet zo erg lang meer duren. Aangezien ik weer aan het werk ben en ik binnenkort ook weer de weekende moet werken. Dus ik zal er binnenkort weer aan moeten geloven.
Ik vond de eerste paar keer logeren wel erg vreemd. Natuurlijk miste ik Jesse heel erg. Maar ik had ook ineens tijd over 's avonds na het werk. Ik zat echt te zoeken naar iets dat ik kon doen en voreg me toen ook echt af wat ik altijd deed toen ik nog geen mama was. Want toen had ik het in mijn ogen altijd erg druk..

Olivia was 6 weken toen ze bij oma ging logeren we hadden een feestje... Ik vond het erg moeilijk hoor vooral toen ik even ging bellen om te vragen hoe het ging (ik hoorden haar huilen) Ik was zo moe dat we vroeg weer naar huis gingen. Ik vond het wel erg fijn dat we konden uitslapen...

Gijs is nog niet uit logeren geweest, maar hier hebben we dan ook geen opa' en oma's in de buurt. Wel is de oppas een keer blijven slapen toen wij een feestje hadden. We waren toen rond 11 uur thuis en zij zou de nachtvoeding doen, maar zij hoorde hem niet :-( hahaha. Ik was zelf erg blij om hem 's ochtends weer zelf de fles te geven!
Zou hem overigens wel al laten logeren als het kon.

Terug
Bovenaan