logeren

hoi meiden.

Vanavond gaat Merle voor het eerst uit logeren!
Ze gaat een nachtje bij mijn moeder slapen. Wij hebben vanavond verjaardag van mijn schoonzus. Ik heb er stiekum toch wel een klein beetje moeite mee en vind het best spannend! Heb alle vetrouwen in mn moeder en in Merle maar wil haar nog het liefst lekker dichtbij me hebben. Herkenbaar?

Zijn jullie spruitjes al 's uit logeren geweest?

xxx

Spannend man! Wij hadden gister een verjaardag in A'dam (wonen in Groningen), maar we hebben hem toch gewoon meegenomen.... Mijn moeder wilde ook graag oppassen, maar ik vond het nog wat te vroeg (7,5 week).

Komt vast goed.
Lekker genieten van de visite en de afleiding

Nee, ik wil het nog even niemand aandoen, Levy word soms 3 keer per nacht wakker voor een voeding...

Maar als hij straks doorslaapt gaat hij wel een keertje logeren!

He, Vince heeft afgelopen nacht gelogeerd bij mijn ouders. We waren eerst lekker naar de sauna geweest en daarna samen thuis.. met het idee meer te kunnen slapen maar werd toch een aantal keer wakker.. ooh het is tijd voor een voeding en dan denk je o nee hij is uit logeren.. vond het wel moeilijk ondanks dat hij bij de mensen is wie ik het meest vertrouw..

Waren erg blij om hem vanochtend weer op te halen..

Fijne avond..

Hey meid.

Kan me voorstellen dat je het spannend vond hoor!
Wel lekker dat je even een avondje weg bent, jammer alleen dat je niet met manlief alleen bent!

Finn is nog niet wezen logeren.
Zou het ook niet zo snel doen zolang hij nog aan de nachtvoeding zit!

Hele fijne avond en ben benieuwd hoe het is gegaan met Merle en hie je het zelf vond natuurlijk!

Liefs Daan

inderdaad heel spannend
Pier is toen hij 6 weken was een nachtje bij mijn ouders geweest wij zijn toen een nachtje naar rotterdam geweest voor de vrienden van amstel live.
de kaartjes waren al een jaar geleden besteld.
Hij deed het super goed en mijn ouders redden zich prima ik had bijna 2liter aan gekolfde melk meegegeven veel te veel natuurlijk!! maar het was voor iedereen erg geslaagd. en wat betreft de nachtvoeding ........... ja dat moeten ze er dan voor over hebben als ze het zo graag willen.
Ik was de volgende dag wel erg blij dat we direct naar huis gingen.

succes en geniet van je uitje!!!

Terug
Bovenaan