logeren

En hoe is het gegaan? Zelf wel geslapen?
Twee weken geleden is Sara ook wezen logeren bij mijn vader. Maar wij ook! Zijn lekker uit geweest met z'n tweeen en 's avonds daar ik bed gekropen. Hadden zich natuurlijk zonder ons ook gered maar toch.
Volgende week gaat ze voor de avond logeren bij vrienden van ons, maar halen we haar aan het einde van de avond weer op om mee te nemen naar huis. Kijken hoe ze dat doet, slapen, in de auto en dan de rest van de nacht hopelijk weer slapen.

Hey Esther,

Logisch dat je het spannend vond! Hoe is het gegaan? Beetje kunnen slapen?
Lars gaat 31 maart voor het eerst logeren, ben ook heel benieuwd hoe dat zal gaan...

X

Hey Esther,

Onze kleine man is nog niet uit logeren geweest...maar ik weet nog heel goed hoe spannend ik t bij de andere twee ik het vond!
Quinten was 3 maanden en toen hadden we een bruiloft helemaal aan de andere kant van t land...2,5 uur rijden.
Het feest was bij een landhuis en daar konden we ook blijven overnachten...maar ben laat in de nacht naar huis gegaan, zodat ik toch in de buurt was als er wat was...we waren al vanaf de ochtend ervoor weg...vond het lang zat! :)
Maar als ze wat ouder worden, wordt het véél makkelijker!!
Kids logeren nu ook vaak bij vriendjes en zij dan weer hier...dus ik ben er helemaal aan gewend!

Hoe hebben jullie het gehad? Er ook wel van kunnen genieten?

Liefs Brigitte

Hej meiden,

Bedankt voor al jullie lieve reacties!

Mn moeder heeft er geen kind aan gehad :)
Ik heb haar daar om 19.00u nog een flesje gegeven. Ze is na die fles in slaap gevallen tot 23.00. om 23.00 heeft mn moeder haar de laatste fles gegeven en toen sliep ze, net als thuis, door tot 8.00u vanmorgen! Vanmorgen om 10.00 ben ik die kant weer opgereden en toen zat ze in de wipstoel mij met een big smile op te wachten.

Wij hebben een heerlijke avond gehad. Voordat ik het wist was de avond al weer voorbij. Heerlijk geslapen, voor zover dat kon met een snurkende man met een borrel teveel op naast me ;-)

Voor herhaling vatbaar dus! Maar ben blij dat ze weer lekker bij ons thuis is!

Nog een fijne zondag iedereen!

xxx

Hey meid,

Wat fijn dat het zo goed ging en dat jullie een heerlijke avond hebben gehad.
Fijn hé zo'n snurkende vent naast je? NOT! :)
Maar goed te horen dat het zo gelopen is, maakt het ook weer makkelijker voor de volgende keer.

X

Spannend zo'n eerste keer logeren! Fijn dat het goed is gegaan.
Ik stel het logeren nog even uit, hihi.
Al wordt het wel makkelijker om er over na te denken, omdat Sepp sinds 2 dagen doorslaapt!
Misschien over een paar weekjes eens proberen...

Groetjes Marina

Terug
Bovenaan