Long time no see

Hey
Ik ben een hele tijd niet actief geweest, maar vond het wel heel leuk om weer bij te lezen.
Hoe is het met iedereen?
Worden onze mooie kindjes alweer bijna drie!

Met Floor gaat het super. Ze is inmiddels zindelijk. In de zomervakantie begonnen en eigenlijk binnen 2 weken volledig zindelijk, klokje rond. Ben zo trots.
Ze gaat ook twee ochtenden naar de speelschool en ik merk dat ze daar echt een hoop leert. Het wordt den grote meid, die net als ons gewoon praat, met woorden waarvan ik verbaasd sta, en die ook fysiek steeds meer dingen kan en durft.
Maar ondertussen ook nog steeds heel verlegen kan worden. En verschrikkelijk boos. Met als twee favoriete uitspraken: "maar dat wil ik" ( als ze iets niet mag) en " maar dat wil ik niet!" ( als ik wil dat ze iets doet).
Haar jongere zus is vorige week al weer 1 geworden... Druk bezig met rond de tafel lopen. Ben echt aan het genieten van m'n prinsesjes...
En ben heel benieuwd naar jullie ervaringen
Xx
TB
 
Heee!!

Leuk, weer eens iemand op het forum :)... We zijn nog wel wat drukker op de facebook pagina ;).

Hier alles op zich wel prima. Julia wordt over precies een week 3.... Afgelopen weekend al wat visite gehad, wat was ze blij met alle kindjes die kwamen spelen...
Ze is mooi verwend, barbies, my little ponies, kleren, stickers en nog veel meer.

Net voor onze vakantie is het monumentje voor Charlotte geplaatst, ook een fijn gevoel. Weer een stukje afgerond. Helaas net wel weer ongesteld geweest, ik hoop dat ik snel weer met goed nieuws kan komen :).

Dikke knuffel,
Marit
 
Hallo meiden,

Inderdaad weer eens leuk om hier wat te lezen.
Zoë is ook alweer een tijdje zindelijk ( wat een verschil met de weekboodschappen??). Zoë mag over een twee weken ook alweer drie kaarsjes uitblazen. Wat gaat het toch snel! Vandaag toevallig pasfoto's gekeken de 1 waar ze 5 maanden op was en 1 van nu. Wat een verandering van een baby naar een grote peuter met een eigen wil. Ik vind het geweldig om te zien hoeveel ze veranderd is en gegroeid in alles. Kan echt genieten van de zelfstandigheid en ook stiekem op het moment als het niet zo heel handig is.

Leuk om hier weer eens wat actie te zien,
Groetjes en allemaal het beste!

X Mariska ( Dango)
 
Inderdaad leuk om weer eens wat van jullie te horen!
Hier is Ela al 's nachts nog echt niet zindelijk, overdag gelukkig al wel. Dat stikkers plakken hielp toch 't beste.. :)
Onze zoon is inmiddels bijna 1,5 en loopt heel wat rond. Begint al lekker ondeugend te worden, dus ben daar nog lekker druk mee.
Over 15 weken verwachten we er een dochtertje bij!
Liefs Vissen
 
Hallo allemaal,

Karlijn was vlak voor haar 3e verjaardag zinderlijk en van de speen af.
Ze is een heerlijke eigewijze peuter.
Sinds vorige week zit ze op peutergym en ze vind het geweldig( en ik word gek van het gezeur wanneer ze weer mag:))

Iedereen die de verjaardag nog gaat vieren, veel plezier.
Voor iedereen waarvan de 3e verjaardag al is geweest, nog gefeliciteerd!!!

En marit, ik hoop dat je snel goed nieuws mag melden!
 
t is ook best zwaar.. werk op t moment maar 2 x 3 uurtjes in de week omdat ik t met mn bekken anders niet vol hou. Nu ik minder werk gaat t echt stukken beter. M'n man zit de hele dagen nu op de trekker, dus daar hoef ik nu niks van te verwachten, maar als straks de kleine er is heeft hij gelukkig wel tijd.
Voor de rest mag ik niet klagen, moet gewoon niet alles perfect voor elkaar willen hebben, gewoon lekker genieten van de kids!
XX
 
Terug
Bovenaan