Lonsj heeft een dochter!!

Ben zo vrij om te laten weten dat Lonsj weer mama is geworden van een prachtige dochter TESS....

Heb het op hyves gelezen dus meerinformatie heb ik niet..

Lonneke, alvast gefeliciteerd met jullie dochter!! Geniet heerlijk van jullie gezinnetje..

groetjes Patricia (pally)

Hey Lonneke!

Lang leve de hyves.... Had het ook al gelezen ja, hahah! Hier ook nogmaals heel erg gefeliciteerd met jullie dochter en zusje!! En de naam blijft mooi hoor. ( Net als Thomas overigens, hahaha!)
Ben zo vreselijk benieuwd naar hoe het gaat met je en hoe je je voelt. En bovenal hoe je het vond? En naar hoe jij je kraamtijd doorkomt met je dweiltje, hihi! ( Sorry)
Geniet lekker van dit mooie wonder maar weer.

Kus, Marieke   Thomas & Nina

Van harte gefeliciteerd met je dochter Tess!!

Alles goed gegaan? Hopelijk snel naar huis!

Geniet er van en knuffel ze!!

Esmé mv Kay en ???

(39.1 wk zw)

PS:

Ik had het vanmiddag ook al gezien op haar Hyves. Maar  zou de kersverse   en trotse mama dit niet zelf aan ons hebben willen vertellen???  

Goed gedaan Lonneke!!! Een gezonde mooie meid erbij en wat een leuke naam!!

Je drietal compleet, meid, ik hoop écht dat je heel snel naar huis mag om te gaan genieten en bij te komen van álles (en niet in de minste plaats: 3 kinderen krijgen in 2,5 jaar tijd...)

Hopelijk kom je snel het hele verhaal vertellen en horen we hoe je het ervaren hebt, tot die tijd: sterk lekker aan, verbaas je en geniet.....

Liefs
Susan

ps. ik vind het wel fijn dat Pally het alvast even gemeld heeft, ik ben niet van de hyves, maar vind het leuk dat we het alvast weten!

Terug
Bovenaan