Lonsj heeft een dochter!!

Wauw, gefeliciteerd hoor!
Eindelijk je derde kind ook vast kunnen houden. Dat moet moet een heerlijk gevoel geven. Ik hoop voor je dat je snel naar huis mag en dat je alle drie de kinderen weer bij elkaar hebt!
Geniet ervan.

Groetjes,
Geeske, Wieteke & Freek.

Ik had het ook al op haar hyves gelezen, maar wilde ook hier nog niets zeggen, zodat ze het zelf kon doen. .

Maar ook via deze weg, gefeliciteerd met jullie dochter Tess!!

Groetjes, Marieke mv Lyanne en Vince

Hoi,

Heb het uit enthousiasme hierneer gezet omdat lonneke ons zo goed op de hoogte hield en ons lekker liet meegenieten van alles. En omdat ik ook weet dat niet alle mama's hyves hebben..

Lonneke: Kan alleen maar hopen dat je de vele felicitaties hier geweldig vind en anders  .......

Meid, we hopen gauw je verhaal te lezen en natuurlijk een foto van je dochter!
Maar geniet eerst maar lekker van je gezinnetje..

groetjes Pally

Ach Pally, maak je vooral niet druk hoor! Ik ben er ook blij mee dat je het wel verteld hebt, want alhoewel ik wel Hyves heb, kon ik het niet lezen omdat ik haar (nog) niet heb toegevoegd! We zullen het er maar op houden dat de reacties van de dames te wijten waren aan de hormonen (zwanger en pas bevallen!!) hihihi  Het is in ieder geval geen reden om een probleem van te maken! Er zijn belangrijkere dingen in het leven, niet waar!

Groetjes Fonske

Terug
Bovenaan