Loopstoel

Dames, dames, rustig aan! Laten we het gezellig houden. Mijn dochter heeft nooit in een loopstoeltje gezeten, vond het niks. Ze was wel super snel met alle fysieke ontwikkelingen.Dochtertje van mn vriendin was 'laat' met alles, kroop 'pas' na haar eerste verjaardag en liep met 17 maanden (vind ik trouwens niet laat). Zij is weer veel sneller met praten, zo doet ieder kind het op zijn eigen tempo. Ik heb bij een andere vriendin gezien dat een loopstoeltje heel leuk kan zijn als je er verstandig mee om gaat.Haar zoontje trok ook eerst zijn voetjes op maar toen hij het doorhad was hij niet meer te stoppen.
 
Ik hoor wel vaker dat een kind dat snel is met praten minder snel is met de motoriek en omgekeerd dat een kind dat motorisch zich snel ontwikkeld vaak laat is met praten.
 
hoi hoi meiden,

ik vindt dat iedereen lekker zelf moet weten of hij/zij een loopstoeltje gaat gebruiken, pfff waar hebben we het over zeg!
Desi: je kan het ook anders zien hoor: onze kim is een hele snelle, die is nog geen 9 mnd en kruipt, staat, zit enz enz maar ik heb mijn handen er echt aan vol hoor. Alles op zijn tijd, het ene kind is er sneller aan toe dan het andere.........

gr sandra
 
Hallo,

Mijn zoontje is van 27 december 3003 en kruipt, zit en loopt ook nog niet! Ik maak me er geen zorgen om. Ieder kind is weer anders. Mijn zoon praat veel meer. Verder is hij vrolijk en zeer actief. Ik ben blij dat hij dit nog niet doet, alles gaat al zo snel. En als ze eenmaal lopen is niets meer veilig, dus geniet er eerder nog maar even van.

Groetjes, Annelies
 
Terug
Bovenaan