loopstoel

goedendag mama's

ik zou graag eens iets willen weten.
hoe denken jullie over een loopstoel. hij mag al gebruikt worden vanaf 6 maanden. maar er word heel vaak gezegd dat het slecht voor de heupen is.
nou vraag ik mij af of dit wel echt bewezen is?
en dan denk ik: en die buik en rug dragers dan. dan zitten je heupen op dezelfde manier dan zouden die dingen toch ook slecht moeten zijn lijkt mij.

groetjes
 
Wij hebben er 1 en ik ben er zo blij mee. Mijn dochter is er vanaf 6 maanden in gegaan, 2x per dag een kwartier. Nu is ze bijna 10 maanden en staat al aan de tafel en wil de hele tijd aan de hand stappen. als het niet gaat, is ze flink gefrustreerd. En dan gaat ze in de loopstoel en is ze weer vrolijk.
 
Wij hebben er ook een en onze dochter ging erin toen ze zelf kon zitten.. Ze vind het helemaal geweldig en ik ook. Dan kan ze toch spelen, zonder dat ik steeds op moet letten of ze niet de kattenbrokjes aan het opeten is! Onze dochter zit er ook korte tijden over de dag verdeeld in maar zo is het met alles. De hele dag in de kinderstoel is ook niet goed, de hele dag in de box is ook niet goed etc.!
 
dank jullie wel voor jullie reactie.
mijn zoontje is 5 maanden en komt gewoon met zijn platte voetjes op de grond, en sjeest de hele woonkamer rond. maar hij gaat er ook maar hele korte tijd in.
 
Het is ook niet goed voor het ruggetje, omdat ze er in hangen en vaak nog niet goed kunnen staan.
Sommige kids vinden het idd fantastich. Hier vind ik het niet nodig.
 
dat van die draagzak is ook zo.. tenminste van degene waar ze echt 'hangen' er zijn ook andere die veel meer de natuurlijke houding ondersteund van je kind
 
Terug
Bovenaan