loopstoeltje

hoi,

Ik wou je laten weten dat ik 2 kinderen in zo'n loopstoeltje heb gehad en ze hebben er niks aan overgehouden hoor. Ze lopen prima enzo. Wij hebben er ook ontzettend veel lol van gehad(ouders en kind). Ik ben begonnen toen ze 6 maanden waren ongeveer. Verder zou ik zeggen, doen wat je zelf wilt.

Groetjes
 
hoi.
Ook mijn zoontje gaat er regelmatig in. hij vindt het geweldig. Hij heeft een enorme drang tot staan en is erg niuwsgierig naar de wereld om hen heen. dan is dit toch een perfecte oplossing.
Ik laat hem echter niet e hele dag er in zitten. Schijnt inderdaad niet al te goed te zijn.Maar af en toe even er in kan mi echt geen kwaad hoor. Mijn nichtje is er ook groot mee geworden. En wat Joyce moeder van mara, vertelt over het gevaar van een drempeltje, als je een goed stoeltje hebt, kan dat niet over een drempeltje heen 'vallen'. In ht begin liep mijn zoontje ook op zijn teentjes maar nu niet altijd meer.Hij is nu bijna 9 maand en hij begon in de loopstoel toen hij ongeveer 7 maanden was.

veel plezier!
 
ze moeten zelf een beetje kunnen zitten.Ik persoonlijk gebruik zo'n ding niet meer,mijn dochter is er door gegleden en hing met haar nek in een beengat...je zou het niet optijd door hebben.....
 
Ja, ik ook, ik heb daar altijd een beetje moeite mee, kijk trots zijn is goed, maar ga niet overdrijven, want ik denk dat als je dat naar buiten brengt dat de omgeving je een beetje raar aankijkt als je zegt dat je kindje van 4 maanden 2 maanden voorloopt. De een praat eerder en is motorisch wat later en de ander precies andersom, maar als ze 4 zijn kunnen ze allemaal hetzelfde. Komt een beetje raar over dus.
 
Ook ik kan me wezenloos ergeren aan moeders die zo lopen op te scheppen (ja sorry, zo zie ik het). Misschien komt het ook wel omdat ik er, zonder het te willen, een beetje onzeker van word op het moment dat mijn zoontje iets nog NIET kan. Ja, de een is nu eenmaal snel met rollen en zitten en de ander begint al te lachen met 4 weken. Maar ga nu niet beweren dat je kind van 4 maanden 2 maanden voor loopt....Want dan mag mijn kind met 6 maanden alvast naar groep 1, dat komt ongeveer op hetzelfde neer!
 
Hoi meiden,

Probeer je niet druk te maken. Ieder kind ontwikkeld zich op een eigen tempo en ik moet zeggen ik heb hier een dame die het op haar gemak doet. Bijna 9 maanden rolt wel maar dat is het enige zit als ik haar neer zet op haar billen zonder steun en nog geen tand te bekennen.

En ik moet zeggen ik geniet er van voor mij is ze nog echt een kleine hummel (ze is ook niet zo groot dus nog echt een baby)

En het 2 maanden voorlopen op de andere baby' het komt bij mij een beetje over als goed praten dat haar kindje al jong in de loopkar zit.
Sorry als ik nu iemand voor het hoofd stoot.

En niet onzeker worden hoor anoniem van 20:26 is nergens voor nodig. Geniet gewoon van je kind en wees trots.

groetjes joyce mama van Mara
 
Terug
Bovenaan