Loopstoeltje.....

A

Anoniem

Guest
Wie van jullie kindjes heeft zo'n loopstoeltje ??
Ben ik wel benieuwd naar omdat je natuurlijk vaak hoort dat het "slecht' is......

Groetjes, Angel

ja Tess heeft een sjeeskarretje

Het zal vast slecht zijn als ze er uren achter elkaar in zitten, maar verder kan het volgens mij niet veel kwaad.
Groetjes sandra

Ik heb zo'n loopstoeltje. Die van mij kan schommelen en als ik het hoesje eraf haal dan kan ik de wieltjes omklappen   en dan kan hij op de loopstand. Milan zit er net vanaf dinsdag in. Hij vind het helemaal geweldig. Hij kan alleen nog niet met de voeten op de grond komen dus hij wiebelt nu alleen nog maar. En hij maakt echt hele hippe muziek door op allerlei knoppen te slaan....

Groetjes Jolanda

Wij hebben er ook een, heel handig vind ik zelf en ze vinden het prachtig !! Hier moeten ze (tweeling dus) 1 stoeltje samen delen, want  2 als  botsauto's vond ik niet zo'n geslaagd idee.

En het is inderdaad steeds maar voor een tijdje, dus slecht zal het echt niet zijn. Het zijn handige dingen voor als ze zich vervelen en zelf iets willen doen.

Groetjes Marasje

hoi
wij hebben er geen.ze zijn wel geinig maar er kunnen ongelukken meer gebeuren schijnt.
of ze nou echt slecht zijn zou wel mee vallen..het is met name dat ze om kunnen kiepen enz.
op ons dagverblijf mogen ze al helemaal niet...
groetjes piewie,mama van mila 16-9-06

Wij hebben ook zo'n race-kar!
Delano vindt het helemaal te gek.
Hij zit er gemiddeld misschien een half uur tot een uur per dag in,naar zijn idee véél te kort natuurlijk.
Gelukkig vermaakt hij zich ook prima in de box of op de grond...
Groetjes Tanja

Hoi hoi,

Sinds ze met de voetjes op de grond kan komen in het loopstoeltje...
Zit ze er bij mij bijna elke dag in....Niet zo heel lang.....
Want ik was zaterdag bij de cb....En vertelde dus dat ze in het loopstoeltje door de kamer scheurde....
Nou dat had ik beter niet kunnen zeggen.....
Want ik kreeg toch gelijk de volle laag.....' dat het niet mocht vanwege de heupjes'
En weet ik veel allemaal...
Nou van mij mag ze gewoon in der loopstoeltje...Zolang het maar niet te lang is....
Ik vind het prima zo...

hoi,
jayden heeft ook een loopcar,en hij vind het idd ook prachtig..
voor hem de ideale manier om zich te vermaken,hij zit er zeker wel 2/3 uur in op een dag..
ja vind het ook te lang,maar liever dat als een schreeuwende jayden heel de dag,hij kan zich namelijk niet vermaken,en in de car wel,zou mezelf toch pesten als ik het dan niet zou doen..
voor die heupjes..ja weet ook niet wat ik daar van moet denken..
er zal wel 1 kindje in nederland geweest zijn die er gevoelig voor was,en gelijk worden ze overal
afgekeurd..vind het een beetje vergezocht eigenlijk.
jayden heeft plezier en dat vind ik erg belangrijk...
er zijn toch nog geen onderzoeken gedaan of het echt schadelijke gevolgen heeft?
x char mv jayden 8,5 maand

Terug
Bovenaan