Loopstoeltje.....

Ziet er idd heel erg leuk uit maar (nu niet boos worden) waarom niet luisteren naar de argumenten van het Cb? Snap niet dat die zo opzij geveegd worden, ze zijn er heus niet om ons te pesten.

Ik kan mij juist wel voorstellen dat je, als je er te snel mee begint, de natuurlijke ontwikkeling in de weg zit. Ze hoeven nu immers veel minder moeite te doen om daar te komen waar ze heen willen zijn. Ook voor het lijfje misschien wat onverstandig. Rechtop zitten, heupjes ed...

Tuurlijk eventjes is leuk, snap ik ook wel maar ik ben toch terughoudend met dit soort dingen. Stijn gaat bijv. ook pas in de kinderstoel als hij zelfstandig kan zitten (maw, zijn ruggetje sterk genoeg is).

Veel plezier, liefs!

Ik wilde daar nog even op reageren!
Ik zeg niet dat ik niet luister naar het cb....Maar ik vind dat ze al gauw een mening klaar daar over hebben....Ik kreeg gelijk de volle laag erover dat het niet mocht enzo...Terwijl ze ook gewoon kunnen zeggen van ' niet te lang erin want dat is slecht voor haar heupjes' Maar nee zo ging het niet.....En zo waren er wel meer dingen...zoals ik haar welleens een lange vinger gaf....Nou dat was ook totaal verkeerd want dat was te zoet...En ik mocht ook geen diksap geven want dat was ook allemaal te zoet....En dan zou ik een moeilijk kindje krijgen enzo....
Nou ik ga nu maar gewoon naar het cb voor de nodige dingen kwa lichamelijk enzo...
Maar niet verder voor de opvoeding...en over wat ik haar wel en niet allemaal geef....Daar ben ik nu wel achter gekomen!

Sorry dat moest ik effe kwijt :)

Tja, de mensen daar op het Cb mogen dan wel een communicatietraining doen, komen de ongetwijfeld goede adviezen tenminste over...

Dat mogen ze inderdaad is gaan doen daar!
Het gaat soms gewoon op de manier waarop het gezegd word....
En ze kunnen me soms ook welleens goede adviese geven hoor...
Maar vaak word toch alleen het negatieve eruit gehaald...En dat vind ik welleens jammer!

hoi, ik heb ook z`on loopstoeltje voor mijn dochtertje en ze vind hem geweldig, of het zo slecht is voor de heupjes ed. weet ik niet maar ik denk dat het alleen niet zo goed is voor de ontrwikkeling, tenminste voor die van mij, mijn dochter wil nniets anders meer en ze kan tochal niet zoveel, dus ik heb de loopstoel verbannen naar de schuur, op het cb reageerde ze bij mij ook al panisch, moet tussentijds terugkomen omdat ze nog niet kruipt en rolt, tja ieder op zijn eigen tempo.

Terug
Bovenaan