loopstoeltje

A

Anoniem

Guest
we waren net bij baby park om al vast een loopstoeltje te kopen ik zag er een met allemaal speeltjes erop dus ik zette jayden erin om te kijken of dat die het leuk vond wat denk je zit het zitje niet goed vast en lag die op de grond nu zit er een bult in zijn nek hij begon gelijk te huilen en ik ook bijna ik zit er ook een beetje doorheen kan niks meer hebben de laatste week kan dit kwaad denken jullie die bult of kan die daar wel tegen

groetjes sil

Wat raar dat ze dat niet goed hebben vastgezet. Dat kan natuurlijk niet. Heb je er wat van gezegd? Het is logisch dat je het even uit probeert.
Ik weet niet hoe oud je kleine is? Maar met lopen en kruipen en gaan staan, vallen ze wel vaker natuurlijk, dus ik zou me er niet te druk om maken. Eventueel af en toe een koud nat washandje er tegen houden, dan slinkt de bult wat. En het in de gaten houden.
Groetjes Veerle

Jeetje, dat was schrikken! En erg slordig dat het niet vast was gezet.
Ik zou het idd even in de gaten houden, want de nek is toch wel een gekke plek om een bult te krijgen. En als het maandag nog niet weg is, kan je altijd nog even naar de ha.
Hoe komt het dat je er doorheen zit? Zorg je wel een beetje goed voor jezelf? ( Nu klink ik net als mijn moeder, maar ik bedoel het goed hoor)
Sil

Hoi Sil,

Dat is schrikken? Dat verwacht je toch helemaal niet. Kan me voorstellen dat zoiets net de druppel is die de emmer doet overlopen!

Enneh, 'die andere sil' heeft wel gelijk (ook al klinkt ze dan als een echte moeder); pas je wel een beetje op jezelf?

Groetjes, KT

ik had altijd een gedachte van kinderen dat het leuk was ik paste vroeger altijd op vond ik geweldig maar jayden huilt bijna de hele dag ben de hele dag met hem bezig en dan nog is het niet goed komt ook door het kiss syndroom hij is gewoon heel onrustig wat ik ook probeer en hij wil meer als dat die kan en dat lukt gewoon niet ik breng hem steeds vaker even weg naar mijn moeder maar vind dat ook vervelend dan zit die met een huilend kind het valt op het moment allemaal een beetje tegen en daar komt nog bij dat mijn vried een eigen zaak heeft en dus weinig thuis is dus sta ik er ook nog bijna alleen voor maar ja er komen vast wel weer betere tijden het zit gewoon op het moment een beetje tegen
liefs sil

Hoi Sil,

Ik ben er een beetje stil van meissie, want de hele dag met een huilend kindje zitten is niet niets! Het is sowieso allemaal al moeilijk genoeg en als je kleintje ook nog eens het kiss-syndroom heeft. Pfff, niet makkelijk!

Wel heel goed van je dat je toch dat lichtpuntje aan het einde van de tunnel ziet! Maar denk wel om jezelf hoor! Oma vindt het vast niet erg om regelmatig op te passen, oma's vinden kleinkinderen sowieso geweldig en daarnaast wil ze jou vast ook wel ontlasten.

Je praat hier wel over met je vriend? Want misschien kan hij toch op de een of andere manier iets doen om het voor jou wat makkelijker te maken? Al is het maar een paar keer in de week 's avonds met de kleine gaan wandelen zodat jij lekker in bad kan of ff bij kan tanken op de bank.

Knuffel, KT

hoi sil,

is idd erg zwaar een kindje dat de hele dag huilt en aandacht vraagt, maar heel goed van je, dat je hem weleens naar je moeder brengt zodat je even tot jezelf kunt komen, en net wat KT zegt, oma's vinden het vaak heerlijk dat ze hun kleinkinderen een poosje hebben, dus je daar helemaal niet druk om maken, probeer ook een beetje aan jezelf te denken!

sterkte ermee!
groetjes suanne

Dat vind ik echt niet kunnen hoor, dat zo'n loopstoeltje niet goed vast zit!
Is toch heel logisch dat mensen het gaan uitproberen!?
Ik zou het ook gewoon even in de gaten houden, goed opletten of je kleintje goed reageerd enzo.
Als de bult erg dik word kun je er (als je geen zalf voor bulten in huis hebt) ook wat boter op smeren (jaaa, gewone boter!) helpt heel goed!

En over jezelf: Inderdaad heel goed dat je je kleintje af en toe wegbrengt hoor, daar moet je je niet schuldig over voelen! Opa's en oma's vinden dat alleen maar leuk en jij kunt ondertussen even opladen en iets leuks doen voor jezelf!
Praat er idd ook met je vriend over, vertel hem dat je het toch wel heel zwaar vind.
Lijkt me echt heel moeilijk hoor, en super vermoeiend!
Gaat het snachts wel goed met slapen of ook niet?

Sterkte hiermee, en inderdaad, positief proberen te blijven denken! Er komt echt wel een tijd dat het allemaal beter gaat

Terug
Bovenaan