loopstoeltje

Hoe is het nu met de bult?
Wat een verhaal zeg! Gewoon belachelijk van die winkel!!!!
Erg dat je kleintje zoveel huilt!
Teun heeft ook  weken gehuilt,de eerste 8 weken gingen goed maar daarna heeft hij ruim 2 maanden aan een stuk gehuild,gelukkig sliep hij s`nachts wel gewoon.
Ik weet dat je niks aan mijn verhaal hebt,maar hier is het goed gekomen nadat ik bij de osteopaat ben geweest. Ik begrijp je uitputting volkomen!!
Ik wens je veel sterkte en hopelijk gaat het snel de goede kant op!
Je moet idd zelf regelmatig bijtanken,naar oma brengen en zelf iets leuks gaan doen,even geen gehuil. Ik voelde mezelf dan wel een beetje schuldig maar daarna kon ik wel weer wat beter tegen het gehuil.
Heel veel sterkte!!

Groetjes Mikkie.

Ook hier vind ik het heel goed dat je je kleintje af en toe weg brengt. Dat is niks om je schuldig over te voelen, dat heb je gewoon nodig, af en toe.
Vind je moeder het echt niet leuk, of denk jij dat ze het niet leuk vind?
Anders moet je misschien kijken of er iemand anders is, waar je hem af en toe heen kan brengen
Ik werk zelf op een kdv en daar hebben we ook regelmatig kinderen die zomaar 1 dag in de week komen, puur zodat mama even tijd voor zichzelf heeft.
Want een huilend kind put je idd uit. Chloë heeft de eerste 8 weken aan 1 stuk door gehuild en er is eigenlijk nooit een oorzaak voor gevonden. Maar toen ze 3 weken was, heb ik haar ook al een nachtje bij oma gebracht, om mezelf even op te laden. Ik voelde me best schuldig, maar het was wel erg lekker.
Zorg goed voor jezelf, want aan een overspannen moeder heeft je kleine ook niks.
Sterkte.
Sil

hoi er zit nog wel een beetje een bult maar het doet niet zeer ik mag er gewoon aan zitten vandaag ging ht weer een beetje beter ik loop zelf ook al een aantal weken met hoofdpijn misscien dat die dat ook aanvoelt ik loop ook al met hem bij een cranio sacraal therapeut een soort osteopaat moet ik dinsdag weer met hem heen de eerste twee keer dat ik geweest ben ging het daarna beter maar de laatste keer niet maar toen had die ook weer prikken gehad en zijn tanden zitten er ook aan te komen de onderkant is dik dus het zal allemaal wel meespelen hij komt nu de laatse twee nachten ook weer om vijf uur en gaat er pas na tien uur in morgen breng ik hem weer een poosje bij mijn moeder die vind het hartstikke leuk gelukkig nou ik hoop dat het na dinsdag weer beter gaat
liefs sil

Hoi Sil,

Ja, als het tegen zit dan zit het meestal ook goed tegen. Heel veel succes bij de dokter/therapeut dinsdag. Is dat voor het kiss-syndroom? Ik hoop echt voor je dat het helpt en maak maar lekker gebruik van je moeder hoor! Als zij het niet vervelend vindt, waarom zou jij het dan vinden. Het is op dit moment al zwaar genoeg allemaal.

Laat even weten hoe het gegaan is dinsdag!

Groetjes, KT

Terug
Bovenaan