loopstoeltje

@sterretje. Tja dat is dan weer moeilijk tegen te houden. En het is inderdaad beter als ze hetzelf doen. Onze zoon wil zo ongeveer vanaf dag een het liefst staan. Op CB gaven ze aan dat het beter is om de ontwikkeling van hoofd naar benen te laten lopen. Aangezien ik dit ook wel wist, probeerde ik hem ook zo min mogelijk te laten staan. Maar ja als hij op schoot zit en dan direct door naar stand gaat wordt het lastig. Hij is nu 6mnd+ en ontwikkeld zich prima.
Maar als antwoord op jouw vraag, als je kindje (weet even niet meer of je een dochter of zoon hebt) wil staan is dat inderdaad minder erg dan in de loopstoel. Er zijn ook al kinderen die met 8mnd lopen. Kan je weer een hele andere discussie over hebben, maar het tegen houden is lastig. En in een loopstoel zet je ze in, dat doen ze niet zelf.

hallo dames
bedankt voor alle reacties,
ik denk dat ik hem er gewoon niet te vaak en niet te lang in doe,
Als het nu werkelijk echt schade voor de kleintjes zou aanrichten waren ze ook wel uit de handel gehaald.
mvg mascha

oeps.....tja....wij hebben er net 1 gisteravond gekocht, vanmorgen heeft die er 10min in gezeten en hij vind het geweldig!!!
Ik heb hem aangeschaft omdat altijd tijdens het eten koken word de kleine onrustig en huilerig en vlieg ik heen en weer van de keuken na de kleine. Hij zal er ongeveer een kwartiertje ingaan denk ik, want meestal de laatste 10min voordat papa thuiskom gaan we die opwachten voor het raam en dat weet hij ook precies.

Van het buro kregen we het advies het niet langer dan 2x een kwartier op een dag te doen.

Liefs

Terug
Bovenaan