Lopen als een kievit

Wat vervelend van die kiespijn. Ik heb iets vergelijkbaars: 2 gaatjes die nog gevuld zouden worden toen ik 36 weken zwanger was. Toen was de tandarts ziek dus werd de afspraak afgebeld. Daarna had ik geen trek meer om die gaatjes te laten vullen, ook omdat ik (schaam me bijna om t te zeggen) voor ALLES bij de tandarts een verdoving wil. Dus nu heb ik t gewoon uitgesteld tot na de bevalling. Alleen, die laat dus een beetje op zich wachten. Bij jou zit het dus wel iets anders omdat je pijn hebt.. Misschien toch maar even bellen om te vragen naar de mogelijkheden? Niet om t één of anders, maar stel dat de bevalling nog een week op zich laat wachten, zit je een week met kiespijn...

Heeey Blossom.

Ik weet zoooooo ontzettend goed hoe je je voelt he!!!! Is echt even doorbijten die laatste paar daagjes! En je zag.... bij mij ging het ook nog allemaal vanzelf.

Nog effetjes en dan heb je je kleine babietje ook eindelijk in je armen.

xxx
en knuff

Hoi Heppy,

Ja ik weet hoe zat jij het ook was... ik hoop maar dat het bij mij ook ineens losbarst, het kan me haast niet eens meer schelen hoe heftig! Als er maar IETS gebeurt, lijkt me heerlijk!

Nou ja, dit is een goede oefening in geduld opbrengen en 'lijdzaam' afwachten... zijn wij niet meer gewend in deze tijd ;-) hahaha....

He meid,

Ik kan me zoooo voorstellen dat je er klaar mee bent. Dat had ik ook... Verschrikkelijk dat wachten. Kon ik je nu maar vertellen hoe het wondertje het wachten waard is. Je bent het inderdaad zo vergeten.

Maar ik dacht ook dat ik oktober wel zou halen en toch werd ik netjes op tijd mama!
Ik blijf voor je duimen dat de kleine snel gaat komen en dat ook jij mag genieten van de geweldige ervaring (zo hee, ik ben echt helemaal niet trots hihi).

Sterkte meid

Terug
Bovenaan