Lopen

A

Anoniem

Guest
Ik vroeg me af welke kindjes al kunnen lopen en hoe oud ze waren toen ze daar mee begonnen. (gewoon nieuwsgierig)

Kasper (15maanden)  kan wel aan de hand en achter een karretje lopen maar los nog niet.

liefs Pauline

Lopen is hier nog laaaaang niet aan de orde, hahaha. Hij is nog maar 2 keer uit zichzelf gaan staan, dus lopen duurt nog wel even.

Groetjes,
Nelly mv Dean (13 mnd)

Merel is bijna 15 maanden en loopt ook aan de hand mee, en achter alles wat maar te bewegen valt in huis ( dozen, loopauto, stoeltje...)
Ze heeft al een paar keer los gelopen, stukken van paar meter, dus wij dachten van : yes, het begint.. maar helaas!
Mevrouw vind het nog veel te makkelijk om rond te schuiven op haar knieen. Dus niet kruipen, maar echt op haar knieen.

Vind het wel makkelijk als ze gaat lopen en dat scheelt ook weer vuile kniestukken op de  broek. hahahahaha.

Wij wachten hier af...  

Kian bijna 14 maanden. Loopt aan de hand prima. (kan wel los, maar durft denk niet zo goed)
Liefs Nelleke

hoi hoi,

Lili liep met 11 maanden goed aan de hand en met 11 en een halve maand helemaal los!! toen ze jarig was stapte ze driftig rond..
Nu met 14 maanden (vandaag precies) Kan ze achteruit lopen en ze rent half lomp ...

Oja lili is ook nog 7 weekjes te vroeg geboren...ze heeft fisyo haar 1e jaar gehad, misschien dat dit haar heeft geholpen ofzo??ze is een vlotte drukke tante

Liefs lonneke

Hey!

Thomas liep al wel een tijdje aan de hand mee, maar geen idee vanaf wanneer dat was eigenlijk.. ( foei, slechte mama...)
met 11 en een halve maand deed ie zijn eerste stappen los en ik denk dat ie vanaf ongeveer zijn verjaardag rond rent, loopt en ook erg lomp doet. Vanavond heeft ie zelfs zijn eerste stappen op klompen gedaan. Wat een ramp en lawaai is dat op laminaat...
Kindjes doen alles wanneer ze zelf willen en durven!

-X- marieke

Tyche is 14 maanden en loopt rond de tafel en aan de hand maar ook nog niet los.
Geen zorgen maken dus haha.

Liefs Kirsten

Ivar loopt ook nog lang niet, hij trekt zich pas sinds een paar weken op tot staan, en als je hem dan bij zijn handjes pakt gaat ie weer lekker zitten haha
hij kan overigens vanaf het begin al weer zelf naar beneden, dus hier geen gebrul omdat ie niet kan gaan zitten

liefs Jenneke (Ivar is 13,5 maanden)

Terug
Bovenaan