Lopen

Hallo,

Ik heb hier ook een snelle jelle rondlopen!
Jente deed met ongeveer 9,5 maand een paar stapjes los van mama naar papa en met precies 10 maanden had hij het door!
Toen liep hij zelf de kamer rond.

Groetjes Fennie en Jente

Finn is nu ruim 15 maanden een loopt ook nog niet los.
Hij gaat de hele kamer rond met behulp van tafels, stoelen e.d., maar los lopen doet ie nog niet.
Als we het wel es proberen is ie zo wild dat het meer vallen dan lopen is.

Onze dochter was 14,5 maand toen ze liep, maar d'r broertje doet het dus wat rustiger aan.

Ach ja, het komt vanzelf wel hoor.

Liefs,

Tessie

Stijn is nu 14 mnd, loopt al maanden achter een wagentje maar hij kan zo goed kruipen dat ie het nut van lopen volgens mij niet helemaal inziet.
Alhoewel hij de laatste week ineens, net als Finn, overal langs gaat lopen. Vanmorgen liet ie ook heel even los (1 sec.).

Hiya!

Max is nu 14 maanden, op zijn verjaardag ging hij voor het eerst zelf helemaal los staan (hij liep al een flink tijd langs meubels etc.) Een paar dagen na zijn verjaardag zette hij z'n eerste stapjes los. Toen was het een paar weken stil op loopfront, en ineens stond ie op en liep, alsof het niks was. Dat was met ongeveer13 maanden. En nu staat ie niet meer stil, en sjouwt zo bij ons de straat uit. (Gisteren heeft ie nog een hele grote boxer naar huis gelopen....hij was niet bij dat beest weg te slaan! Raar kind)

Ajuus, ilja

Milan is nu 13,5 maand oud en loopt sinds vorige week kleine stukjes los. Het gaat nog wat wiebelig en af en toe wil hij te snel en kunnen die kleine pootjes het niet bij benen en dan valt hij zo omver. En dat vind hij op dit moment wel grappig, want dan lacht hij.
Ik hoop zo dat hij in afzienbare tijd echt stukken begint te lopen, want ik wil nu toch ook wel leuke schoenen voor hem kopen.

Groetjes Jolanda

Milan is nu 13,5 maand oud en loopt sinds vorige week kleine stukjes los. Het gaat nog wat wiebelig en af en toe wil hij te snel en kunnen die kleine pootjes het niet bij benen en dan valt hij zo omver. En dat vind hij op dit moment wel grappig, want dan lacht hij.
Ik hoop zo dat hij in afzienbare tijd echt stukken begint te lopen, want ik wil nu toch ook wel leuke schoenen voor hem kopen.

Groetjes Jolanda

Groetjes Jolanda

Nynke kan rond de tafel lopen en af en toe van de bank naar de tafel en terug.
Als ik haar aan 2 handjes vastpak loopt ze (soms) een paar stapjes mee. Dan ploft ze weer op de knietjes....

Dus hier zal het ook nog wel even duren...

Groetjes,
Patty mv Nynke (14 mnd)

Terug
Bovenaan