lopen?

hallo daar ben ik weer, onze zoontje loopt nog steeds niet, is nu 16maanden, ach het komt vast wel, maar was erg benieuwd of er nog meer jongens of meisjes van zijn leeftijd nog niet lopen.
hij trek zich wel op tot kniehoogte, maar nog niet staan, het is echt een billen schuiver, dus ook absoluut geen kruiper,
de fisio is nu een paar keer geweest, voor wat tips en oefeningen, maar was niet echt nodig maar meer een duwtje.
Maar ja hij is liever lui dan moe en doet het gewoon op zijn eigen tempo. Op het moment is ie echt bezig met kletsen, hij probeert alles na te zeggen en weet al heel wat woordjes, dus ach ja het lopen komt wel.Alvast bedankt voor jullie reacties.
groetjes Daan,

Hoi!
Billy(28-11-06) loopt nog niet zelf/los. Wel aan 1 hand of achter z'n (loop)wagentjes en van de bank naar de tafel , of van mama naar papa max. 5stappen dat doet ie dan vol trots met een kirrend lachje.... Hij weet gewoon dat ie veel sneller is als ie kruipt.
Het komt vanzelf wel hoor!
groetjes,Priscilla

Hoi Daan,

Lonneke is van 30 oktober 2006 en schuift ook heerlijk met de billen over de grond. Ze trket zich nu op in bed, aan de bank en aan de tafel.
De fysio heeft de hoop opgegevendat ze nog op haar knietjes gaat kruipen en we moeten haar nu met oefeningen naar het lopen krijgen.

Het is idd een heerlijke   meid die alles op haar iegen tempo doet en geen haast en zich nergens van trekt. Ze verveelt zich niet want ze schuift het hele huis door.
ik heb de hoop opgegeven dat ze nog snel leert lopen maar het is soms wel erg jammer als ik als die kindjes zo heerlijk zie lopen, en dan denk ik, wil ik ook..............
maarja, je kunt ze niet dwingen. maar je verhaal komt me zo bekent voor!

Mijn zoontje is van 10-11-2006 en loopt nu sinds een maand.
Ik dacht ook van die gaat nog lang niet lopen. Hij was altijd zo bang om los te staan. En ineens op een dag liep hij zo naar me toe.....en nu?? rent hij al bijna. Dus maak je geen zorgen komt allemaal van zelf....

quote: mama uit kreta reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('28-02-2008 22:08:10'));

Hoi!
Billy(28-11-06) loopt nog niet zelf/los. Wel aan 1 hand of achter z'n (loop)wagentjes en van de bank naar de tafel , of van mama naar papa max. 5stappen dat doet ie dan vol trots met een kirrend lachje.... Hij weet gewoon dat ie veel sneller is als ie kruipt.
Het komt vanzelf wel hoor!
groetjes,Priscilla

Dit hadden wij precies het zelfde.....

hey,
lynn(02-11-06) loopt ook nog niet. Wel langs de tafel en paar stapjes alleen achter de duwkar. ze is idd ook meer met woordjes bezig. Het ene kind besteed meer aandacht aan het lopen,de ander aan het praten. Zal heus wel goed komen!!
 groetjes

Jasmijn is 16 maanden en kan langs de tafel lopen maar absoluut niet los. Ze doet ook geen pogingen.
Mijn nichtje was ook een billenschuiver en ging pas staan met 17 maanden. Ze heeft de hele kuipfase overgeslagen.
Blijven stimuleren dan komt het waarschijnlijk vanzelf in orde.

groetjes Elke

Onze kleine meid (29-10-2006) loopt nu een maandje, tenminste ze heeft nu ook het rennen ontdekt dus dat is momenteel ook erg interessant!
Ik moet wel zeggen dat ze meteen echt goed is gaan lopen, weinig 'gewaggel', gestuntel en valpartijen, dus dat is wel echt het voordeel van wat 'laat' leren lopen!
Enne geniet er nog maar even van want de kinderwagen kan je wel vergeten zodra ze doorhebben dat ze op eigen beentjes kunnen staan.....

Liefs L81

Terug
Bovenaan