lopen?

hallo, nou bedankt allemaal voor jullie reacties. Het stelt me weer een beetje gerust,haha. ja dat is waar als ie straks gaat lopen dan heb je je handen vol aan, nu nog maar even genieten, dat ie zo rustig is,haha.ik zal het jullie laten weten zodra hij loopt,hihi.kan nog ff duren he,.........we zullen zien, het is in ieder geval een schatje en dat is het belangrijkste. lopen kan ie nog zo lang. doei doei.

Hoi Daan,

ik vraag me af hoe het nou is thuis.
loopt ie al?

Lonneke schuift nog steeds op de billen de kamer door maar trket zich sinds vorige wel op aan alles tot op de knieetjes.

Wel lekker rustig maar soms ben ik echt bang dat ze nooit gaat lopen........

dus ik ben benieuwd hoe het bij jullie thuis nu is.
Groetjes

Hetty

Hoi Daisy
Dus die kleine van jou loopt ook nog niet.
Ach het komt wel he, maar is toch wel jammer ,het ziet er ook zo leuk uit he, als ze gaan lopen.
Nee mitch loopt ook nog niet, de fisio zei, ik denk dat ie rond de 19maanden gaat lopen, het kan ineens   hard gaan, we zullen zien.
hij gaat nog steeds heel de kamer rond, verveelt zich ook niet en trekt zich op tot aan zijn knieeen,
Als ik hem aan de tafel zet dan blijft ie wel staan en ie ie erg trots. ik heb ook een oefening gekregen, misschien jij ook , zit je op de grond en hij op jouw knie en dan trekt ie zich steeds op tot staan, dat gaat hartstikke goed.
Nou moed houden he,haha. succes.

hoi hoi,

hoe is met je mannetje?
zit er al vordering in?
Lonneke heeft laatst een zondagsarmpje gehad dus we mogen niet aan haar armpjes trekken.
Bij ons is er nog neit veel vordering hoor.
ze schuift lekker op haar kont en trekt zich op aan alles tot op haar knieetjes.
verder staat ze nog wat onzeker op de beentjee maar als je gaat stappen met haar vind ze dat schitterend.

maar je mag me ook prive mailen arenborg@planet.nl , kunnen we elkaar een beetje steunen en up to date houden

groetjes

Hetty

Hier nog een billenschuiver (en daar begon ze ook pas mee rond 11 maanden).
Ook wij dachten dat Hannah niet meer gewoon zou gaan kruipen. Tot we in februari op visite waren bij vrienden met vloerbedekking, ineens zagen we haar kruipen. Zomaar uit het niets. Thuis (parket/laminaat) deed ze het bijna nooit, maar sinds een week of twee doet ze het thuis ook ineens steeds vaker.
Hannah trekt zich nu ook op tot staan en loopt aan twee handen (een hand wil ze niet, ze wil altijd die tweede ook vast) of langs de tafel ofzo.
De laatste maand is ze hier dus ineens meer gaan doen, nu blijft het denk ik weer even zo.
Hannah is veel meer bezig met fijne motoriek, ze bouwt al torens van duplo, geeft poppen flesjes of schenkt met kopjes enzo.
Die grove motoriek loopt wat achter, maar die komt ook vanzelf wel een keer. Ze kan natuurlijk niet alles tegelijk ontwikkelen.

Groetjes,
Karin mv Hannah (20-11-2006, nu dus ruim 16 maanden)

Hallo,

Onze dochter (16-11-2006) loopt ook nog niet los. Ze staat en wandelt al een hele tijd rond de tafel en bank. Ook de loopauto moet er vaak van geloven. Ik had eigenlijk gedacht dat ze niet meer zou gaan kruipen maar dat is ze toch ook nog gaan doen.

Ondertussen heeft ze nog een andere manier gevonden om te bewegen; zittend op haar knieen  (als een soort L) "loopt" ze door het huis. Zo kan ze mooi een boek meenemen ofzo. Op dit moment "leest" ze graag en vertelt hele verhalen! Hebben jullie dit wel eens gezien????

Toch hoop ik dat ze binnenkort gaat lopen.

Groetjes van Sus

Hey!

Onze Lara kan sinds vorige week dinsdag "los" lopen. Maar ze doet dat alleen als m'n man en ik tegenover elkaar gaan zitten; tussen bijvoorbeeld de bank en een stoel ofzo doet ze nog niet.
En ik herken het rondhopsen op d'r knieen ook wel! Lara kan ook prima kruipen, dat doet ze het meest. Maar ook op d'r knietjes hopst ze soms de kamer rond; ziet er wel koddig uit! En inderdaad heeft ze dan d'r handjes vrij om iets mee te nemen...

Ach, 't echte lopen komt nog wel!

Jacoline.

Hier ook nog een jochie van 15.5 mnd die nog niet loopt hoor!
Hij kruipt als een tierelier en verplaatst zich supersnel van a - b.

Wij hebben er helemaal geen moeite mee, hij loopt straks vanzelf.

Het valt me wel op dat het al vanaf 11 mnd een gespreksonderwerp onder moeders is "loopt ie al?" .

Best typisch, die zogenaamde strijd onderling.

Terug
Bovenaan