lopen....

A

Anoniem

Guest
Ben zo benieuwd of jullie kindjes al lopen!! Degene van rond een jaar natuurlijk....

Julia (11 mnd) zet nu soms wat stapjes langs de box.
Mijn andere twee kids liepen allebei ongeveer  een week  na hun 1e verjaardag los. En zo te zien gaat dat met Julia ook gebeuren, ze ontwikkeld zich nu zo snel.

Hoe is dat bij jullie?

Groetjes Renata.

Hoi Renata
Karlijn (a.s.zaterdag 1!) begint nu net met staan. Nog niet los, maar gewoon aan de box. Heel voorzichtig zet ze dan een klein stapje opzij. Soms houdt ze zich met  één hand vast, meestal stevig met twee. Ze vindt zichzelf al wel een hele piet. En ik ook, het is zo schattig! Ikzelf liep al lang toen ik nog geen 1 was, maar ja, zij doet het lekker rustig aan!
Groetjes
Jeanette

Alvast gefeliciteerd Karlijn!
Onze Lars wordt a.s. donderdag 1. Dus morgenavond gaan de slingers aan het plafond
Lars kan al een tijdje stevig staan en loopt heel trots achter de poef aan (als een soort van rollator ). Ook de loopauto vindt hij het einde. Hij kan al steeds langer los staan (nog wel met wijde benen), Het is dus wachten op de eerste stapjes.
Ik weet alleen nog niet of ik daar erg blij mee moet zijn, want meneer houdt er erg van de wereld te onderzoeken. Ik denk, dat ik veel achter hem aan zal moeten rennen

Groetjes, Marijon

Hi Dames,

Alvast gefeliciteerd met jullie (grote) kleintjes!!
Bij ons is het over precies een maand zover!
Kyan staat wel, ook vrij makkelijk dwz hij heeft steeds minder steun nodig om te gaan staan. Dus ook aan "wankele" objecten trekt hij zich op zonder al teveel ongelukken...
Als je zijn handjes vasthoud kan hij een meter of 2 lopen als je veel geduld hebt en het op het goede moment probeerd !! haha.
Als hij aan de tafel staat en iets van de andere hoek wil pakken, kiest hij voor de veilige weg; door de knietjes op je hurken, op de knieen en dan een meter verder weer optrekken en de spulletjes pakken.
In de box pakt hij al wel wat spijltjes over en zet zijn voetjes opzij!
Een van de redenen dat bij ons de box nog wel ff blijft staan, ze kunnen daar veel in leren qua lopen (redelijk veilig van de ene naar de andere kant loslopen bv..)
Om van de andere voordelen nog maar helemaal niet te spreken!!

Veel plezier donderdag Marijon en Jeanette jullie ook natuurlijk voor  zaterdag!!

Groetjes Saskia

hallo!

Onze kleine man (11 maanden) trekt zich ook op aan de box, tafel, bed etc.... Maar hij moet wel een randje hebben om vast te pakken! dus aan een muurtje enzo wil nog niet lukken!

Op en neer lopen aan de tafel doet hij ook, alleen het bochtje om lukt écht nog niet!
In de box loopt hij wel rondjes (wel voorzichtig hoor)

Helaas weet hij alleen nog niet hoe ie weer moet gaan zitten dus meestal volgt er na enkele minuten staan een harde knal en dan is ie weer gevallen (ZÓ ZIELIG!!) ik hoop echt snel dat hij door krijgt hoe hij weer moet gaan zitten!! Ik probeer het hem te leren maarja dat walt nog niet mee!

kunnen jullie kindjes wel zelf weer gaan zitten?

Overigens is het optrekken van mijn zoontje opeens in 1 dag gekomen! daarvoor helemaal niets... en opeens... na een ochtendje proberen lukt het hem.
Dus, moeders..... voor je het weet kunnen jullie ook gaan vangen

Hoi Snoopy: ja hoor, Lars hurkt door zijn knietjes en gaat dan zitten (op z'n bips of op z'n knieën). Zoals je zelf al schreef: van de ene op de andere dag kon hij het ineens. Het gaat allemaal zo snel! Vorige week kon Lars nog geen vorm in de vormenstoof krijgen (zonder hulp dan): nu lukt dat al met twee vormen. Ik kan me al bijna niet meer herinneren, dat hij een baby is geweest ... Dat lijkt alweer zó lang geleden

Groetjes en veel plezier met jullie grote kleintjes!

Marijon

hoi hoi meiden

wat leuk om te merken dat alle kindjes het op hun manier doen.

sverre volgende week dinsdag al weer 1 jaar. staat i de box en loopt heel veel rondje en trekt zich ook op aan de hek rand als een soort schommel wel een grappig gezicht. kruipen gaat ook steeds beter en sneller. maar meneer zit nog vaak in de box.

hoe gaat het bij jullie met eten? al stukken enz? sverre kan nu al banaan eten in grote stukken happen. maar appel en peer gaan nog niet zo.

nou doei doei lucy

hooi
 alvast gefeliciteerd met de verjaardagen van jullie kleinetjes
gaat hard he
onze stijn word 24 oktober 1 jaar!
hij loopt ..lees rennen.. sinds een week nu door het huis en opstraat moet je m ook echt goed in de gaten houden hij vind alles intressant! gaat overal op af !

gaat veel te snel eigk
groetjes Joy
mama van Stijntje

Terug
Bovenaan