lopen....

mijn dochter wordt een maandag 1 jaar   ze trekt der eigen overal aan op ze loopt overal aan met een hand ze staat soms ook tegen de muur aan ze kan al een paar minuten los staan en ze heeft al twee stapjes losgezet om iets te kunnen pakken wat ze wou hebben

groetjes sandan

Hallo meiden; Alvast van harte gefeliciteerd met jullie kleintjes!!!
Nathan is nu 11 maanden en loopt al sinds zijn 8ste maand aan (eerst twee en nu) één handje. Hij zet steeds vaker zelf losse stapjes. Af en toe tot aan 2 á 3 meter helemaal zelf!! Nog een paar weekjes en die scheurt het hele huis door!!!
Groetjes,
Ajg

Hoi Lucy: ook Lars kreeg kleine stukjes appel niet weg. Toen heb ik hem een kwart appel (zonder schil) gegeven en die raspt hij zonder moeite weg. Die kleine stukjes kan hij blijkbaar niet wegkauwen zonder kiezen.

Hoi,

Meagan loopt al een poosje, ze deed haar 1e stapjes toen ze 9,5 maand was, net zo snel als haar broer.
Ze wordt 14 december 1 jaar en nu ze ook al loopt vind ik de tijd wel erg snel gaan hoor!.

Groetjes Linda

Hi,

onze dochter Eva (wordt volgende week 1) en loopt al een tijdje, maar nog niet los hoor. Met 9 mnd dachten we, nou die loopt met 11 mnd. ze liep nml aan de hand maar ook aan alles waar je maar aan kan lopen. Een tijdje heeft ze zich op dit gebied niet meer ontwikkeld, andere prioriteiten, heerlijk toch. En nu is t weer in alle hevigheid losgebarsten. De stoelen worden gebruikt om als een speer door de keuken te gaan. Volgende week krijgt ze een loopauto, ze zal t geweldig vinden, toch?
Wat betreft t zelf gaan zitten: vanaf t eerste moment is ze heel erg beheerst gaan zitten. Een heerlijk veilig gezicht.

groetjes Sylvia

Hoi hoi,

Leuk hoor al die verhalen. Kevin doet voorzichtig een paar stapjes aan het handje en langs de tafel (nu 11 maanden). Sinds het weekend begint hij zich op te trekken aan de spijlen van de box, maar komt nog niet verder dan  op zijn knietjes en word dan erg boos dat hij niet verder komt. Denk niet dat het nog lang duurt voor hij het trucje doorkrijgt.
En sinds vorige week kan hij ook van zit naar lig.

Allemaal een fijne verjaardag voor die gene die het nog moeten vieren...

groetjes Kabo.

Hoi Allemaal,

Mijn dochter is afgelopen weekend 1 jaar geworden. Ze maakt nog niet echt aanstalte om te gaan lopen. Ze probeert zich af en toe ergens aan op te trekken maar dan heb je het ook wel gehad. Aan de hand lopen of zo doet ze ook nog niet echt dus we hebben een laatbloeier als ik dat zo lees.

Zo lang ze zich goed vermaakt vinden papa en mama het best !

Groetjes, Vlinder11

Terug
Bovenaan