Lopen

Jeetje wat snel. Hier vorige week 2 stappen per ongeluk, maar hij heeft het daarna niet meer gedaan. Hij loopt wel langs en steekt over in de box. Ik hoop dat ie er toch nog even mee wacht hier. Mama is er nog niet aan toe hhahaha.

@dromertje, jorn was snel met zitten en met tandjes. ging zelf staan toen ie 7 maand was en met dik 7,5 maand liep die al rondjes om te tafel en in de box. met 9 maand en 1 dag ging ie kruipen en gisteren met 9 maand en 3 weken ging meneer dus een stukje los lopen..

je begrijpt het, nu wil ie dat steeds doen en is het stukje beetje bij beetje aan het uitbreiden.

Dus jah is ie dan met alles zo snel???

Jeetje, heel knap!!
Wel heftig hoor zo vroeg al..hihi
Ik hoop dat mn meisje er nog ff mee wacht!
Ja dat is echt heeeeel snel hoor, er zijn niet veel kindjes die voor een 1 jaar loslopen, gemiddeld is geloof ik 14-15mnd

@kelly, maar als ze zichzelf niet kan optrekken, zijn jullie dus degene die haar op haar benen zetten, dan ga je naar mijn idee over haar eigen kunnen heen. En kruipen is goed voor de ontwikkeling van de hersenen, dus ik snap dat dromertje die volgorde ook aanhoud!

@secretmom het veband ligt niet met dyslexie maar met discalculi.
@MJ ze komt tot haar knieen en als wij haar helpen wel tot staan. maar vanmorgen zat ze ineens op handen en knieën. niet lang maar ze weet dus wel hoe het moet.

Ik zou haar personelijk eerst lekker aan laten keutel met het optrekken en vooruit komen op de grond

Je moet maar zo denken moedertje natuur zal niet voor niets een ontwikkeling zo hebben uit gestippelt

Maar die keuze is aan jullie en nadeel zal dan zijn dat ze straks kan lopen maar misschien zich niets eens zelf op de benen kan zetten omdat ze niet weet hoe dat moet.

Maar zo als ik al zei de keus is aan jullie het is jullie meisje dit is alleen mijn mening

ik weet dat het je mening is ;-)
we laten haar niet veel lopen hoor maar als ze echt moe is en ze wil niet slapen wil het wel eens helpen om het laatste puntje energie eruit te halen

Terug
Bovenaan