lopen

Dat gemiddelde ligt in onze familie toch iets jonger ik liep zelf met 13maand mijn man met 14 maand.
De dames van me zus 11maand en 14,5maand en van me schoonzus beide met 12 maand en 3weken

hier lipe mijn oudste voor zijn 1ste jaar en de oudste meid pas met 17 maanden dus dat verschilt ook nog per kind hoor.
antonio loppt wel wat losse stappen maar niet uit zichzelf staan,komt wel laat hem maar nog lekker "baby"blijven en voor mij ook wat rustiger wnat kom nu al ogen tekort laat staan als mijn kleine dreumes ook wegloopt, hahaha

Hier wordt al een tijdje wel los opgestaan en een enkele meter gelopen. Maar daar houdt het nog steeds mee op. Ik noem het ook nog geen lopen. Denk wel dat als hij het gaat doen, het ineens vrij ver wordt. Met die enkele meter heeft hij geen enkele moeite met evenwicht. Het is dat kruipen veel sneller gaat. Als hij oversteekt of een klein stukje loopt, loopt hij ook niet met zijn armpjes omhoog. Vind het wel een heel grappig gezicht als hij gaat staan. Eerst op handen en voeten en dan je rug recht maken. Het ziet er zo koddig uit.

jeetje wat zijn sommige snel.
Evy wilt nog niet eens zelfstandig staan, laat staan dat ze zelfstandig loopt. Ze probeert het wel als ik haar met beide handen vasthoud. Maar mijn man en ik waren allebei 18 mnd toen we zelfstandig liepen.
Ach ja, het komt wel. Al hoop ik niet over een al te lange tijd, want ik heb geen zin om haar in de zomer met mijn dikke buik te gaan dragen.

@cass daarom hoop ik er ook op dat hij gaat lopen hahahaah. En ik weet zeker dat hij het wel kan, maar hij wil nog niet. Ik moet zeggen dat het behoorlijk zwaar begint te worden nu, 1 in de buik en 1 op de arm.

@supertje. Dat geloof ik goed zeg! Vooral als hij weigert om te lopen. Je buik zal wel goed rond zijn, want je moet nog maar 3 mnd, he? Nou, in ieder geval, veel sterkte!

@cass het is wel iets meer dan bij Tjerk maar het is nog niet bijster veel hahaah. Ze vragen of ik een maand of 4 ben. Uh ben er inmiddels bijna 7. Ik was al zo trots dat er wat te zien was. Maar ik moet zeggen dat het soms wel handig is ook. Nog een week of 10 en dan ben ik uitgerekend ja.

Terug
Bovenaan