los gegaan

Hallo allemaal,

Ik ben vandaag helemaal los gegaan. Marissa had nog van alles nodig voor in de tuin en dat heb ik vandaag gekocht. Heerlijk!! haha. ze heeft nu een:

Bumba tent
Puky driewieler
glijbaan
schildpad zandbak
emmer en schepjes

Donderdag gaan we nog een houten huisje voor haar kopen voor in de tuin. En verder heb ik van Duplo de stadsdierentuin gekocht. Die krijgt ze wel pas met haar verjaardag maar ze komen alles thuis bezorgen dus heb ik hem maar vast gekocht. Laat nu het mooie weer maar komen. Wij zijn er klaar voor

groetjes Linda

Hahaha lache zeg Linda!!! Je hebt behoorlijk ingeslagen.

Wij willen voor Jennifer de grote dierentuin van Duplo kopen. In de winkel is ie 99.95 maar op internet hebben we deze gezien voor ongeveer 75,- Bedoel jij dezelfde????
En zo ja waar heb jij deze gekocht?

Ik hoop voor je op mooi weer...

gr. Ilone

Hoi Ilone,

Ik denk dat we inderdaad dezelfde bedoelen. Ik heb hem voor 100 euro gekocht bij een plaatselijke speelgoedzaak. Hij is zoooooooo leuk. Van Oma en Opa krijgt ze de deluxe treinset dus dan kunnen we een dorp bouwen haha

groetjes Linda

Hoi Linda!

Wat heb jij je uitgeleefd zeg!! Jesse heeft heel veel voor z'n verjaardag gehad...een fiets, een glijbaan, een wip (die is ook leuk!!)en een zandbak heb ik op marktplaats gekocht, kreeg ik nog twee zakken zand bij ook! Ook de schilpad trouwens!

Nu de tuin nog hahaha...wij hopen volgende week onze sleutel te krijgen..dus duimen maar!!

Groetjes
Angel

He Lin,

Ja die Duplo is geweldig he!! Jennifer had met de kerst al een doos gekregen met aapjes en een krokodil en ik denk 3 weken geleden hebben we deze tevoorschijn gehaald. En elke dag pakt ze de doos weer hoor. Nu is manlief ook helemaal gek van Lego, dus die stimuleert het wel ff haha...

Voor de rest krijgt Jennifer van opa en oma een loopfiets, ze weigert te trappen op de driewieler maar wel "zelluf doen" dus vandaar een loopfiets, en we vragen dan geld voor een huisje of glijbaan voor buiten.
De groene schildpad had ze vorig jaar  al (toen als badje gebruikt), helemaal leuk!!

Het is ook zo leuk om spullen voor die kleintjes te kopen, vind je niet!!!!

gr. Ilone

hey Ilone,

Voor de kindjes kopen is echt veeeeeeeeeeel leuker dan voor jezelf. Nu ben ik vrijdag wel zelf aan de beurt want ik moet echt kleren hebben in mijn nieuwe maat. Ik hoop dat we een dagje naar den Bosch gaan, maar ook dan zal Marissa ook wel weer wat krijgen :)

groetjes Linda

Hebben jullie het vakantiegeld al binnen ofzo ;-)

Wij hebben al heel veel buitenspeelgoed van de oudste. De rest vragen we voor haar verjaardag. Wij kopen nooit zoveel voor zomaar, eerlijk gezegd. Het is allemaal erg duur, vadertje staat betaald niet zo grandioos ;-) Daarnaast kreeg ik vroeger ook alleen wat voor mijn verjaardag, en Sinterklaas. Dus ben het zo gewend.

Marissa had nog wat nodig voor in de tuin?? YEAH RIGHT! Mama kon zich weer niet beheersen bedoel je!

Ik ken het gevoel hoor van alles leuk vinden en jezelf ervan overtuigen dat je kind het ECHT HEEL ERG HARD nodig heeft hihihi. Ik laat me ook wel eens gaan... Maaaar mijn  ratio wint het gelukkig meestal omdat ik en mijn man toch ook wel heel sterk voelen en vinden dat het bijzonder moet blijven om een  cadeau te krijgen en het niet vanzelfsprekend is dat je alles zomaar krijgt. Dingen die ze echt nodig heeft krijgt ze tussendoor en nu ze het  af en toe moeilijk heeft omdat ze  de aandacht moet delen met haar broertje krijgt ze af en toe iets kleins zoals een belleblaas of  bal maar verder willen we haar meegeven dat er ook wat te wensen over moet blijven.

Maargoed zoals je weet vind ik dat iedereen het moet doen zoals ze het zelf willen dus ik zou zeggen geniet lekker van je aankopen!

gr.Ing
En oja! Die pucky is leuk he!!! Heb je ook zo'n plankje  erbij waar haar voeten op kunnen zolang ze nog niet zelf kan trappen? Is erg handig.    

Terug
Bovenaan