los gegaan

Hoi Linda,

Wat leuk! Kan Marissa lekker de hele zomer buiten spelen. Wij hebben ook een zandbak met speeltjes en een glijbaan hoor en een driewieler. Ik zou ook niet wachten tot Marissa's verjaardag in september!!!!!!!! Dan heb je er vrij weinig meer aan. En slim om alles in een keer thuis te laten bezorgen. Zo handig!

Veel speelplezier alvast!
Groetjes Babybelle

zow das een hoop hahahaha

die hoeft zich niet te vervelen van de zomer

ik betrap mezelf er ook vaak op dat ik dingen zie en denk (en vaak koop )
oooo das toch leuk voor Ryan en oooo dat MOET die hebben hahaha

maar te grote kado's wil ik ook voor sinterklaas of verjaardag houden (proberen haha)

groetjes moekje

Zo dusssss, jij bent zeker los gegaan! Leuk is dat he.

De schildpad kopen wij ook binnenkort.
De buma tent vind ik ook leuk, maar ja hebben we nog meer rommel, hahahaha.

Groetjes Linda

o helemaal leuk allemaal!
En inderdaad waarom wachten tot haar verjaardag als nu het mooie weer al begint...vinden wij tenminste ook...

En voor Marissa natuurlijk heel veel speelplezier, maar als ik het zo lees moet dat nu wel gaan lukken. Natuurlijk kijken we uit naar de foto's haha

groetjes Tamar & Sarah (die ook niet weg te slaan is uit 'haar' tuin)

Wat ben jij goed los gegaan zeg!!! Ben benieuwd hoe Marissa alles vindt.

Hier hebben we de tuin ook al op orde, zandbak, glijbaan etc. Voor de rest hou ik me aardig in, komt ook dat we net alle kraambezoek zo ongeveer hebben gehad van de tweeling (27-01-2009) en bijna iedereen bracht ook een cadeautje voor Veerle mee, dus ik vind het nu wel even goed.

Zondag vieren we haar verjaardag en hebben wij 1 cadeau voor haar en Pepijn en Hugo hebben ook een klein cadeautje voor haar (belleblaas en nachtjapon).

Gr. Floor

Heerlijk toch! geniet ervan! hopelijk vind marissa het ook allemaal leuk, ben benieuwd naar de foto's!
Ik ga ook echt niet wachten tot Alice haar verjaardag in augustus. Ze heeft nu ook al een glijbaan/speelhuisje gehad. Een zandbak had ze al. Een driewieler moet nog maar aangezien ze een broertje of zusje krijgt in juli krijgt ze die dan denk ik. De opa's en oma's komen ook nog een aantal weken op visite dus die kunnen er dan mooi achter aan lopen!

Groetjes Alberdien

Terug
Bovenaan