<p>Hoi allemaal, </p><p>Over 2 weken ga ik weer aan het werk na mijn verlof +4 weken vakantie. </p><p>Op woensdag gaat mijn kleintje maar het kinderdagverblijf. Hier is hij nu al aan het wennen. Hij is hier flink van slag van. Huilerig en moe. </p><p>Op donderdag schoonmoeder. Hierover maak ik mij zorgen aangezien zij het niet eens is met mijn manier van opvoeden. Dit aangezien haar eerste kleinzoon een makkelijk kinds is, en die van mij niet. (Prikkelbaar) </p><p>Op vrijdag naar mijn ouders. </p><p>Om het weekend zal ik ook werken, maar dan is mijn partner thuis. Maar goed, dit houd dus in dat ik mijn zoontje veel minder zal gaan zien. Ik zie hier als een berg tegen op maar ook omdat ik bang ben dat de dagen dat hij bij mij is mogelijk huilerig is door het weg brengen. </p><p>Zie ik beren op de weg? Zal hij er gewoon aan moeten wennen of ben ik teveel met mijn eigen gevoel bezig en moet ik hem leren los laten? </p><p>Ik overweeg zelfs een andere baan zodat ik minder kan gaan werken. . Hoe zien jullie dit? </p>