Loslaten?

Oh ja ik vond het zo moeilijk. Hier ook een prikkelbare baby. Eerste maanden Waren heel lastig. Uiteindelijk een mooi vast ritme en alles op je eigen manier en dan moet je gaan werken.. pff! Ik zou mijn zoontje ook iedere week naar 3 adressen moeten brengen. Ik zag dit niet zitten. Heb met de oppassen afgesproken dat ze bij ons thuis zouden komen zodat de kleine zijn eigen omgeving en spulletjes had. Ik schreef zijn dagritme op en daar hielden ze zich aan. Ging beter als dat ik verwachte. Hij is nu 7 maanden en gaat nu sinds even naar 1 adres thuis, volgende week de 2de erbij en dan later de 3de. Gelukkig werkt iedereen hier fijn mee en echt met de tijd leer je het wel los te laten en word het wat makkelijker maar duurt wel even. Weet je het is heel makkelijk zegge voor een ander oh maar t gaat toch prima maar jij ziet je kindje daarna thuis en hoe hij op alles reageert en zit dus met een huilend kind. Een ander weet daar niks van. Mijn ervaring is wel dat als ze ouder worden ze het wel beter kunnen verwerken. Vraag een beetje aanpassing aan je oppassers. Tja het kinderdagverblijf is lastiger maar ook dat komt op de duur goed. Ik neem aan dat ze vaker prikkelbare kindjes hebben. Misschien kunnen ze er rekening mee houden? Veel succes en echt het komt goed. 

Terug
Bovenaan